1-2.08.15 - MilSim - "Tajemnica Gazdrenu"
: 09-07-2015, 17:16
INFO:
LISTA:
1. Mazor
2. Zebu
3. Byq
4. Pacio
5. Hanzfull
6. Greg
7. Danpan
8. Tysha
9. Tecq
10. ...
Będzie ktoś zainteresowany? Ja chętny. Miło będzie podziałać ekipą.Rescue Team Tarnów oraz I'm Going In Team Dębica oraz Patryk "Smok" Surman z Dębicy - zapraszają Was na całodniowego MilSima (Dzień + Noc).
_________________________
Miejsce: Jodłówki Wałki
Godzina rozpoczęcia: sobota 16:00 (rozpoczęcie 16:30)
Godzina zakończenia: niedziela 10-11
Wiek: Uczestnik zlotu musi mieć ukończone 18 lat (w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się udział osób od 16 roku życia, po wcześniejszym kontakcie z organizatorem).
Specjalny regulamin + formularz zostanie udostępniony
__________________________
Scenariusz:
Po ostatnim zwycięstwie ZSRR podczas jesiennego kryzysu południowego (link: https://www.facebook.com/events/540734102738797/ ) wojska USA wycofały się na dalsze pozycje. Sztab radziecki uznał, że utrzymywanie rejonu o niskim znaczeniu strategicznym wraz z buntowniczą ludnością lokalną, nie ma sensu. Znaczne siły zostały przerzucone na inny front.
Ostatnie raporty wywiadu donoszą jednak o zwiększonej aktywności sił ekspedycyjnych i badawczych USA w regionie "Jodłówki sektor 12". W wielu miejscach przewija się słowo "Gazdren", wobec którego nie ma żadnych odnośników w archiwach. Niepokojąca jest też obecność coraz większych sił militarnych.
Dowództwo podjęło decyzję o szybkiej i skutecznej operacji zaatakowania amerykańskich sił ekspedycyjnych oraz odkryciu powodów ich obecności."
___________________________
Mechanika rozgrywki:
Trafienia i sygnalizacja trafień:
Trup ma posiadać przy sobie czerwone światełko (w okresie walk nocnych) do oznaczania się na polu walki! Można sobie takie sprawić w Biedronce sklepie motoryzacyjnym w tym,rowerowym a
nawet w tabaku (zapalarka z diodą) , koszt nie powinien przekroczyć 5zł.
Medycy:
Każda frakcja będzie miała medyka. Medyk może uleczyć 1 raz daną osobę zanim uda się na respa. Medyk nie może się sam leczyć.
Medykiem może zostać każdy, kto będzie posiadał specjalnie oznaczoną apteczkę.
Leczenie oznacza zużycie CAŁEGO bandaża na obwiązanie go wokół ramienia. Wszelkie inne sposoby będą traktowane jako niewłaściwe.
Respawn:
W przypadku armii głównej w każdej 30 minucie godziny (10:00, 10:30, 11:00) w sztabie
Po dostaniu kuli – niezależnie czy jest medyk w pobliżu czy nie, dany gracz musi leżeć 120 sek (może odliczać na głos)
Ponowne trafienie bądź stwierdzenie przez przeciwnika dobicia (nie musi tego robić fizycznie) eliminuje możliwość wyleczenia przez medyka.
Pirotechnika:
–– Granaty - dopuszczone są wyłącznie atestowane granaty asg dostępne w sklepach
lub granaty zatwierdzone przez organizatora.
–– Świece dymne - dopuszczone są wyłącznie atestowane świece dostępne w sklepach
lub granaty zatwierdzone przez organizatora.
–– Świece strobo/oświetlające - dopuszczone są wyłącznie atestowane świece dostępne
w sklepach lub granaty, zatwierdzone przez organizatora.
–– Miny akustyczne (sygnalizatory dźwiękowe) nie działają jak miny mogą być użyte
wyłącznie jako sygnalizatory.
–– Miny Claymore odpalane elektrycznie dostarczone przez organizatora rażą kulkami
oraz zabijają wszystkich, którzy znajdują się przed miną w odległości 5
metrów od eksplozji.
UWAGA: Użycie środków pirotechnicznych może zostać wstrzymane jeśli zostanie ogłoszony stan zagrożenia przeciwpożarowego. Ze względów bezpieczeństwa kategorycznie zabrania się używania pirotechniki własnej produkcji!
Siła replik:
–– Broń szturmowa: max 450 fps.
–– Broń boczna (pistolet, pistolet maszynowy): 350 fps. Tylko broń boczna dopuszczona
jest do walki na bliskich odległościach
–– Broń wsparcia (wymagana replika prawdziwego karabinu wsparcia zasilanego
z taśmy, boxa lub druma): max 470 fps.
–– Broń snajperska (wymagana replika karabinu snajperskiego): max 600 fps, snajper
może używać tylko ognia pojedynczego.
Pomiar mocy replik. W trakcie rejestracji każda broń zostaje sprawdzona na chronometrze
i stosownie oznaczona.
UWAGA: Organizator zastrzega sobie prawo do wyrywkowego pomiaru mocy replik
broni w trakcie gry. Pomiaru dokonuje moderator w asyście 1 świadka. W wypadku
stwierdzenia nieprawidłowości uczestnik może zostać ukarany wydłużonym respawnem
lub jeśli stwierdzi się oszustwo usunięty z rozgrywki i poproszony o opuszczenie
terenu rozgrywki.Postrzał w broń jest traktowany jako trwałe uszkodzenie broni uniemożliwiające
prowadzenie ognia. Broń może ponownie być użyta po wyjściu z respawnu.
Amunicja:
Ograniczona – dodatkowo nie można się ładować w trakcie walk. Jedynie w sztabie oraz w bazie głównej (tzw. Zakaz doładowania w walce – walczysz co zabrałeś ze sobą)
Hi-capy – 1 hi cap po 400 bądź 2 po 200 np jak ktoś ma krótkie
Mid capy – max 4 magazynki
low capy – max 6 magazynków
Koszty: 10 zł (na mapy, przygotowanie, granaty, rekwizyty, sprzęt)
LISTA:
1. Mazor
2. Zebu
3. Byq
4. Pacio
5. Hanzfull
6. Greg
7. Danpan
8. Tysha
9. Tecq
10. ...