29.09.2013 r. Operacja "Czarna Magma"

Informacje, kontakt, itd.

Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu

Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2027
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

29.09.2013 r. Operacja "Czarna Magma"

Post autor: Mazor »

Na forum DevilDogs Tarnów czyta się:
devildogs.pl zaprasza na zlot "Czarna Magma".
Data: 29.09.2013 r.
Miejsce akcji: Czarna koło Tarnowa.
Wiek uczestników: 18+
Rodzaj rozgrywki: dominacja na polu gry
Czas trwania: 800-1600
Wpisowe: 5 zł.
Zapisy na vanhorn@poczta.fm z podaniem: ksywka/imię.nazwisko/data urodzenia/miasto
w przypadku grup preferowane przesłanie gotowej listy
Zamknięcie listy: 23.09.2013 r.
Szczegóły wkrótce.
Chętnie się wybiorę. Szukam kompanów na wyjazd.

Lista:
1. Mazor
2. ..
Awatar użytkownika
Pacio
Posty: 302
Rejestracja: 21-08-2010, 17:41
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Pacio »

Wstępnie strzała jedzie.
‎"Kolejna Walka
Może to moja ostatnia
Przeżyję lub zginę
Przeżyję lub zginę"
Awatar użytkownika
Drożdzu
Posty: 214
Rejestracja: 03-07-2011, 11:22
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Drożdzu »

Kurde, ja już muszę być wtedy w Krk :-(
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2027
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Garść informacji:

SCENARIUSZ

"Capture The Flag" - chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć o co chodzi. Dodam tylko tyle, że przy każdym maszcie będzie tabelka, na której wpisujemy godzinę przejęcia i stronę "konfliktu".

Ograniczenia FPS
W pomieszczeniach/budynkach - do 350 FPS (zarówno w środku jak i ostrzał z okien)
teren otwarty - od 350 FPS do 460 FPS

Magazynki
karabiny szturmowe i snajperskie - mid-cap, low-cap & real-cap
karabiny wsparcia - hi-cap & box/drum

granaty
dopuszczalne granaty to GR-2 i GD-10, oraz granaty własnej produkcji tylko i wyłącznie na petardach K0203, K0204, JC04. Wypełnienie granatu tylko i wyłącznie groch lub soja, granat nie może zawierać plastikowych/metalowych/szklanych elementów fragmentujących.
Organizator ma prawo wyrywkowej kontroli (czyli rozcięcia i sprawdzenie zawartości) pirotechniki, którą posiadają uczestnicy imprezy.
Na miejscu będą dostępne w sprzedaży granaty naszej produkcji w cenie 2 zł/szt. (limitowana ilość)

TRAFIENIA

System opierający sie na medykach. Pierwsze trafienie - ranny, wzywa medyka. Po dotarciu do rannego medyk opatruje klienta białą wstążką. Trafienie gracza z białą wstążką oznacza trupa i zejście na respa. Nie dotarcie medyka do 10 minut, również oznacza zejście na respa. Oczywiście każdy może od razu zejść na respa. Medyk będzie wyposażony w torbę z "bandażami". Tylko i wyłącznie medyk opatruje rannych, jak i samego siebie. "Zabity" medyk może przekazać torbę innemu graczowi.
Trafienia odłamkami granatu nie pozostawia ran - "zabija" od razu.
Trafienie w replikę wyłącza ją na 10 minut.
Trafiony "śmiertelnie" bezwzględnie oznacza się jaskrawą kamizelką

WAŻNE

Teren wymagający i miejscami niebezpieczny.
Całkowity ZAKAZ wchodzenia na dachy !!!
ZAKAZ poruszania się w miejscach oznaczonych taśmą.
obszary zaznaczone na mapie na czerwono - wyłączone z gry.
proszę zaopatrzeć się w opatrunek osobisty
bezwzględny zakaz udziału w grze osobom pod wpływem alkoholu i środków odurzających lub psychotropowych

REGULAMIN


Impreza dla osób które ukończyły 18 rok życia. Wymagany dokument tożsamości przy rejestracji uczestników, celem weryfikacji wieku. Wpisowe to 5 zł, jako opłata terenowa.
Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za sprzęt uczestników, pojazdy i pozostałe mienie.
To nie jest impreza masowa ani komercyjna. Brak zabezpieczenia medycznego i sanitarnego.
Organizator nie bierze odpowiedzialności za zdrowie i życie uczestników imprezy.
Całkowity zakaz spożywania alkoholu przed i w trakcie imprezy, jak i przyjmowania środków odurzających i psychotropowych.

Obrazek
ODPOWIEDZ