Operacja ZAGINIONE OWIECZKI.

Informacje, kontakt, itd.

Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu

Loczekk
Posty: 297
Rejestracja: 17-03-2017, 17:47
Lokalizacja: Kraków, Jasło

Operacja ZAGINIONE OWIECZKI.

Post autor: Loczekk »

[center]Operacja ZAGINIONE OWIECZKI.

Dnia 24 Lipca rok 2008, dwaj piloci przelatujący na terytorium Czarnorusi zostali zestrzeleni, niestety czarna skrzynka znajdująca się na pokładzie samolotu uległa uszkodzeniu,
przez co znana jest tylko przybliżona lokalizacja wraku.
Piloci ukryli się gdzieś w gęstwinie leśnej nie opodal rozbitego wraku, i nadali sygnał S.O.S, ich pozycja nie jest znana żadnej ze stron, znane są tylko przybliżone współrzędne geograficzne wraku samolotu.
Na miejsce zostali wysłani żołnierze jednostek QRF NATO, mających na celu przejęcie pilotów i danych wywiadowczych na temat Czarnorusi które przewozili, żołnierze zbudowali tymczasową fortyfikacje,
do której mają przetransportować pilotów i zaczekać tam na podjęcie przez śmigłowiec.
Wojsko Czarnorusi nie może dopuścić do wypłynięcia tych akt, bo to skreśliło by ich z mapy świata i odpowiedzieli by za zbrodnie wojenne których dokonali.
Przez co zestrzelili samolot, i wyruszyli w poszukiwaniu pilotów w celu odbicia dokumentów i przesłuchania rozbitków.
Na szali postawione są losy świata, jedni próbują ukryć potworną prawdę inni chcą się jej dowieść, wszystko zależy od tego czy piloci i dane przeżyją.[/center]


[center]
Obrazek [/center]


1. Strony konfliktu
- piloci-NATO zestrzeleni ukrywają się w promieniu 500m od miejsca zestrzelenia (miejsce wyznaczone przez organizatora)
- QRF-NATO jednostki specjalne mające za zadanie odszukać pilotów i doprowadzić ich do miejsca ewakuacji
- MW-Czarnoruś siły przechwytujące miejscowe wojsko mające za zadanie pojmać pilotów żywych

Piloci:

1. Mariusz Kumor

QRF NATO :

Alpha:
1. Eskal
2. George
3. Dzony
4. Alo
5. Dejv

Bravo;
1. Hetman
2. Tecq
3. Kazek
4. Nomad
5. Gabryś

Charlie:
1. Jasiek Kwieciński
2. Rafał Kiełtyka
3. Formoza
4. Carlos
5. Damian Nozka

MW

1. Wojciech Średniawa
2. Daniel Kwaciszewki
3. Kuper
4. Daniel Fryc
5. Krzychu Turek
6. Mazor
7. Zebu
8. Grigori
9. Czarek Bogaczyk
10. Kacper Matera
11. Kacper Cichoń
12. Dudish
13. Kacper Zygmunt
14. Kamil
15. Marzena
16. Dominik Och
17. Młody Burt
18. Burt
19. Żywcu
20. Kiku

2. Cele główne

- piloci NATO - przeżyć, dotrzeć do punktu ewakuacji wraz z QRF, zabezpieczyć teczke z danymi przed dostaniem się w niepowołane ręce.
- QRF NATO - uratować pilotów, odeskortować ich do miejsca podjęcia (bazy QRF) zabezpieczyć teczke z danymi, i obronić przed ewentualnym atakiem strony przeciwnej
- MW CZARNORUŚ - powstrzymać QRF, odnaleść pilotów i zabrać do swojej bazy przesłuchać (zabrania się używania przemocy), zdobyć teczke z danymim, i obronić się przed ewentualnym atakiem strony przeciwnej
- W przypadku przejęcia przez MW pilotów, QRF musi odbić ich z rąk nie przyjaciela
- MW musi przeprowadzać patrole na wyznaczonym terenie

3. Zasady rozgrywki
- każdy musi mieć przy sobie bandaż lub kawałek białej szmaty, w celu oznaczenia miejsca trafionego i możliwości uleczenia!
w przypadku śmierci medyka (postrzał w głowe lub klatke piersiową) drużyna walczy bez niego,
do momentu śmierci wszystkich kompanów wówczas wracają do bazy
- W przypadku gdy medyk nie udzieli pomocy rannemu w przeciągu 5 minut ranny GINIE, i udaje się na respa.
- trafienie w głowe = się śmierć, chyba że trafiony ma hełm wówczas jest to ciężka rana.
- respy to specjalne miejsca wyznaczone w bazie gdzie na odrodzenie czeka trafiony gracz.
- obowiązkowo czerwona szmata lub koszulka odblaskowa do oznaczania trupa, każdy martwy musi być oznaczony w celu uniknięcia niepotrzebnego postrzału
- w każdej drużynie (drużyna 5os.) MUSI być wyznaczony medyk, tylko medyk może opatrywać ciężko rannych, w przypadku postrzału w ręke lub nogę,
opatrzeć może nas osoba nie będąca medykiem, możemy również opatrzyć się sami, lecz nie możemy używać kończyny trafionej!
Tj. Jeśli dostałeś w noge używasz obu rąk (są sprawne),
jeśli dostałeś w ręke zostaje ona "wyłączona" więc opatrzeć możesz się za pomocą tylko jednej ręki!
- do momentu dotarcia QRF do pilotów, zestrzeleni mają do dyspozycji jedną sztuke broni krótkiej z dowolną ilością magazynków
po dotarciu do pilotów QRF może udostępnić pilotą amunicje (ładowanych jak w ostrym odpowiedniku!)
- jeńcy nie mogą zostać rozbrojeni, mogą podejmować próbę ucieczki lub walczyć do końca,
- Każdy z graczy ma dwa życia, po drugim trafieniu wraca na respa ( czyt. bazy) wówczas trwa 40 minutowy respawn,
- rannego pilota należy najpierw opatrzeć w przypadku postrzelenia żeby móc go później przetransportować do bazy
- każdy z graczy (poza pilotami i snajperami) może posiadać 5 magazynków do broni długiej i dowolnoą ilość magazynków do broni krótkiej (ładowanych jak w ostrym odpowiedniku!)
- snajperzy mogą posaidać dowolną ilośc magazynków do broni krótkiej i 5 magazynków do broni długiej wypełnione 30 kulami maksymalnie!
(zwiększyliśmy ilość amunicji ze względu na pojemność magazynków w ostrych odpowiednikach)
- na terenie rozgrywki będą rozmieszczone 2 skrzynki z amunicją, które należy przenieść do bazy!
Wówczas dopiero po zdobyciu skrzynki można znów się doładować w przypadku wystrzelenia się z amunicji.
po zdobyciu i doniesieniu skrzynki z amunicją do bazy gracze mają nie ograniczoą ilość magazynków!
- Każda ze stron dostanie kopertę z zadaniami które ma wykonać (również jeśli chodzi o zdobycie amunicji).
- Niema STREFY OFFGAME, na całym terenie panuje wojna, więc wszędzie mamy obowiązek nosić ochronę oczu!

4. Zasady przesłuchiwania/niewola

- MW może przesłuchać Pilotów (bez użycia przemocy), piloci nie muszą od razu wyjawić miejsca ukrycia teczki.
- Po godzinie w niewoli Piloci musza podać przybliżone położenie teczki
- Po dwóch godzinach Piloci muszą podać dokładne położenie teczki, MW może zabrać pilotów z obozu w celu odnalezienia teczki,
piloci wówczas muszą zaprowadzić MW w dane miejce
- Po zniewoleniu pilotów nie można im odebrać wyposażenia poza teczką jeśli takowa jest w ich posiadaniu,
- Jeżeli piloci zostali zniewoleni i przetransportowani do bazy nie wolno im używać broni
- Piloci mogą próbować uciec w KAŻDYM momencie rozgrywki czy to podczas pobytu w bazie wroga
- Piloci mogą zostać skuci lecz w taki sposób żeby nie wyrządzało to żadnej krzywdy i tylko za pomocą taśy lub opasek zaciskowych (trytytek)
- do nie woli nie bierzemy stron konfliktu tj. QRF i MW

5. Zadania poboczne.
- każda z drużyn dostanie kopertę z wyznaczonymi zadaniami poboczynmi, które należy wykonać żeby zdobyć dodatkowe fanty
oraz przedmioty potrzebne do dalszej rozgrywki i ułatwiające rozgrywke!
- zadania poboczne są obowiązkowe do wykonania
- drużyny później zostaną rozliczone z wykonanych zadań
- staramy się wykonać wszystkie zadania które zostaną nam powierzone
- nie wyrobienie się ze wszystkimi zadaniami w wznaczonym czasie nie wpływa w żąden sposób na wynik rogrywki,
natomiast może ono wpływać bezprośrednio na rodzaj rozgrywki! (tzn. czy będzie to raczej spokojna zabawy czy symulacja odbijania/ przesłuchiwania zakładników)

6. Inforamcje dodatkowe.
- każda ze stron wyznaczy dowódce który otrzyma koperte z zadaniami, i ma dopilnować aby zadania zostały wykonane w wynaczonym czasie
- dowódca strony wyznacza drużyne która podejmie się wykonania zadania.
- drużyny 5 osobowe, w każdej drużynie musi znajdować się medyk, i musi być wyznaczony kapitan który jest odpowiedzialny za poczynania grupy oraz przyjmuje rozkazy od dowódcy
- dowódca jak i kapitan może dzielić drużyny na mniejsze tzn. np. Dowódca wybiera drużyne i każe jej kapitanowi przygotować 2 osoby do wykonania zadania, przekazuje mu potrzebne informacje,
kapitan wówczas wyznacza kogo chce ze swojej drużyny i przydziela im dane zadanie.
- WYMAGANA kultura osobista i zachowanie czystosci na terenie rozgrywki
- tereminatorka nie bedzie tolerowana, wszelkie przejawy terminatorki zgłaszamy do organizatora, to on rozstrzygnie po zapoznaniu się z zaistniałą sytuacją co uczynić (org zawsze ma racje)
- terminatorzy będą usuwani odrazu z rozgrywki, bez tłumaczenia
- wszelkie przejawy agresji, nienawiści prosze zgłaszać osoby takie zostaną usunięte, nie tolerujemy chamstwa.
- Unifikacja jest wymagana po stronie QRF NATO, aby rozgrywka była bardziej klimatyczna,
- Podstronie MW Czarnoruś nie używamy mundurów wojsk NATO, staramy się upodobnić do strony "Rosyjskiej"
- Dopuszczony ogień ciągły jak i pojedyńczy!

5. Limit FPS
Broń szturmowa 450FPS
Broń boczna 350FPS
Karabiny wsparcia 500FPS
Karabiny wyborowe (DMR) 550 FPS
Karabiny snajperskie 600FPS

Data 24.06.2018
Zapisy do 22.06.2018
Impreza odbędzie się w Łączkach Jagiellońskich
Liczba miejsc jest ograniczona, ok. 15 osób w QRF NATO, i ok 20/25 osób w MW CZARNORUSI,
wielkość strony będzie dostosowana w zależności od zainteresowania.
Ostatnio zmieniony 22-06-2018, 19:24 przez Loczekk, łącznie zmieniany 40 razy.
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

Elegancko ;-)
mnie możecie od razu pisać do CzrnychRusinów :mrgreen:
ZEB'U
Awatar użytkownika
hetman
Posty: 333
Rejestracja: 22-02-2010, 08:05
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: hetman »

Bedzie taka makieta samolotu jak na zdjęciu? :mrgreen:

Bravo:
1. Hetman
Loczekk
Posty: 297
Rejestracja: 17-03-2017, 17:47
Lokalizacja: Kraków, Jasło

Post autor: Loczekk »

Hetman może coś pomyśle xD
Awatar użytkownika
Tecq
Posty: 281
Rejestracja: 17-06-2015, 21:34
Lokalizacja: Kąty

Post autor: Tecq »

Bravo
KUPER
Posty: 119
Rejestracja: 16-10-2017, 21:15
Lokalizacja: Krosno

Post autor: KUPER »

Bravo
Awatar użytkownika
Grigori
Posty: 425
Rejestracja: 28-04-2011, 16:32
Lokalizacja: Kobyle

Post autor: Grigori »

MW
Haryłku dawaj!
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2024
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Bravo
Awatar użytkownika
George
Posty: 139
Rejestracja: 01-12-2016, 19:29
Lokalizacja: Wara

Post autor: George »

George, Dzony, Alo do Alphy
Loczekk
Posty: 297
Rejestracja: 17-03-2017, 17:47
Lokalizacja: Kraków, Jasło

Post autor: Loczekk »

Panowie, jeśli liczba graczy w MW nie wzrośnie zostanie zlikwidowana GRUPA CHARLIE
Hubert
Posty: 150
Rejestracja: 19-08-2013, 12:36

Post autor: Hubert »

Można mnie do MW zapisać
Loczekk
Posty: 297
Rejestracja: 17-03-2017, 17:47
Lokalizacja: Kraków, Jasło

Post autor: Loczekk »

Z dniem dzisiejszym UNIFIKACJA przestaje istnieć po stronie MW Czarnoruś
Nie obowiązuje żaden konkretny mundur, ubiór jest DOWOLNY!
Loczekk
Posty: 297
Rejestracja: 17-03-2017, 17:47
Lokalizacja: Kraków, Jasło

Post autor: Loczekk »

OSOBY KTÓRE ZGŁOSIŁY SIĘ DO ROZGRYWKI, A NIE PRZYBĘDĄ BEZ UPRZEDZENIA, ZOSTANĄ DOŻYWOTNIO ZBANOWANE NA NASZE IMPREZY
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

I SŁUSZNIE!
ZEB'U
Loczekk
Posty: 297
Rejestracja: 17-03-2017, 17:47
Lokalizacja: Kraków, Jasło

Post autor: Loczekk »

JEŚLI JEST KTOŚ CHĘTNY NA PRZENIESIENIE Z MW DO QRF TO MAMY DWA WOLNE MIEJSCA!
Awatar użytkownika
dudish
Posty: 304
Rejestracja: 17-04-2014, 18:36
Lokalizacja: Krosno

Post autor: dudish »

proszę mnie dopisać kawalerowie :-)
"One hi-cap, one kill"
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

Wszelki duch.... :shock: , a gdzie Cię dopisać kawalerze, do jakiej frakcji konkretnie?
ZEB'U
markon9
Posty: 76
Rejestracja: 30-08-2016, 10:36
Lokalizacja: Pułanki

Post autor: markon9 »

Proszę do grupy BRAVO
Loczekk
Posty: 297
Rejestracja: 17-03-2017, 17:47
Lokalizacja: Kraków, Jasło

Post autor: Loczekk »

UWAGA UWAGA UWAGA

PARKING DLA MW I PILOTÓW:
49°46'52.3"N 21°42'29.7"E
MW WYMARSZ O GODZINIE 8:20
PILOCI WYMARSZ O GODZINIE 8:30
ANI MINUTY PÓŹNIEJ DO TEJ GODZINY WSZYSCY MAJĄ BYĆ GOTOWI DO WYMARSZU!

PARKING DLA QRF:
49°46'50.6"N 21°43'15.2"E
QRF WYMARSZ O GODZINIE 9:00
ANI MINUTY PÓŹNIEJ DO TEJ GODZINY WSZYSCY MAJĄ BYĆ GOTOWI DO WYMARSZU!
Loczekk
Posty: 297
Rejestracja: 17-03-2017, 17:47
Lokalizacja: Kraków, Jasło

Post autor: Loczekk »

Zapisy zakończone, kazdy kto teraz się wypisze zostaje zbanowany
Awatar użytkownika
dudish
Posty: 304
Rejestracja: 17-04-2014, 18:36
Lokalizacja: Krosno

Post autor: dudish »

a tak na "marginesie" ktoś przez krosno jedzie? xD czy mam mniej pić...?
"One hi-cap, one kill"
KUPER
Posty: 119
Rejestracja: 16-10-2017, 21:15
Lokalizacja: Krosno

Post autor: KUPER »

Ja jadę o 7:50 nawet szybciej będę na dworcu PKS przy postoju taksówek także jakby co mam miejsce.
Loczekk
Posty: 297
Rejestracja: 17-03-2017, 17:47
Lokalizacja: Kraków, Jasło

Post autor: Loczekk »

Dziękuje wszystkim za przybycie!
Postanowiliśmy że jako była to nasz pierwsza impreza SIMOWA
osoby które nie stawiły się a zapisały się na imprezę,
dostaną ostrzeżenie, a przy kolejnym wystawieniu nas BAN PERNAMENTY
Dodam że nie interesuje mnie czy ktoś jest z mojej drużyny ze SPASU czy z BOR'u
REGULAMIN jest taki sam dla każdego!

Lista zagrożonych:
1. Daniel Fryc
2. Formoza
3. Żywcu
4. Kiku
5. Dejv
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

W nawiązaniu do niedzielnej imprezy odwiedził mnie właściciel parkingu i posesji powyżej parkingu z zastrzeżeniami co do parkowania przez niektóre osoby, które brały udział w rozgrywce. Chodziło o to, że chcąc wyjechać od siebie z domu musiał składać zarówno swoje lusterka jak i lusterka zaparkowanych samochodów. Ludzie myślcie jak parkujecie bo jak tak dalej pójdzie to nie będziemy mieli gdzie parkować żeby postrzelać w łączkach. Podobna sytuacja była a parkingu na górze gdzie parkowały siły NATO, wszyscy stali normalnie na wyznaczonym miejscu, a jeden inteligent zupełnie w poprzek tarasując częściowo przejazd. Myślę, że następnym razem trzeba będzie do gościa podejść z jakimś załącznikiem żeby nie było siary. Wiem,że na dole jest mało miejsca ale jak się pomyśli i poustawia samochody z głową to można się zmieścić. Inna sprawa by na przyszłość w miarę możliwości z jednej miejscowości zabierać się jednym autem w kilka osób, bo jak każdy przyjedzie sam to będzie tyle aut ilu uczestników i wtedy już się nie pomieścimy. Z tego co gość mówił na poboczu(łuk przy drodze koło parkingu) również jest niebezpiecznie zostawiać samochód bo jadący z góry mogą się nie wyrobić. Fajnie jak nic do tej pory nic się nie stało, ale jak coś się wydarzy to będzie niezły syf. Ja niestety nie zawsze mogę być w każdym miejscu żeby podpowiedzieć jak zaparkować samochody, musicie myśleć sami. Z resztą chyba osoba, która zawaliła najbardziej z parkowaniem zdążyła się zorientować po powrocie do auta. To tyle ode mnie!
ZEB'U
ODPOWIEDZ