Wielka Wojna.1914 Neuve Chapelle. 14.03.2020 Rogów

Informacje, kontakt, itd.

Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu

Hubert
Posty: 150
Rejestracja: 19-08-2013, 12:36

Wielka Wojna.1914 Neuve Chapelle. 14.03.2020 Rogów

Post autor: Hubert »

Czołem.

Zapraszamy na imprezę pierwszo wojenną. Wzorujemy się na wydarzeniach z jesieni 1914 roku w okolicach Neuve Chapelle. Z uwagi na to iż jest to pierwsza impreza w tym klimacie część zasad może ulegać delikatnym zmianom.

Organizator: ZHIS

Termin: 14 marzec 2020 rok.

Wpisowe: Będzie.

Wiek: powyżej 18 lat

Rozkład jazdy:

8:00 - Zbiórka

9:00 – Start

Brak przerwy. Proponuje się by każdy miał wszystko co potrzebne przy sobie. Oficer Ci powie kiedy masz jeść, pić i odpoczywać.

16:00 - Zakończenie

Miejsce: województwo świętokrzyskie. Rogów niedaleko Końskich. 51.203258,20.451515

Podział mundurowy:

Państwa Centralne

Prusy(preferowana opcja stylizacyjna), pozostali sprzymierzeńcy.

Ententa

Brytyjczycy(preferowana opcja stylizacyjna), Francuzi, brytyjskie zamorskie oddziały sprzymierzone, pozostali sojusznicy.

Limit fps: 350 fps. (max 370 fps)

Repliki:

Karabiny czterotaktowe jako broń podstawowa dla każdego. Mile widziane repliki historyczne.

Strzelby jedynie jako broń awaryjna po wcześniejszym zgłoszeniu.

Pistolety jedynie dla oficerów.

 Repliki bezpiecznej broni białej. Będzie bezlitośnie testowana na właścicielu.

Granaty certyfikowane oraz samoróbki na bazie petard max k 206. Mile widziana stylizacja historyczna.

Limity amunicji:

Każdy może mieć przy sobie 300 kulek łącznie w magazynkach i szybkoładowarkach.

Karabin czterotaktowy 8 kulek w magazynku.

Strzelba 4 kulki w magazynku.

Pistolety pojemność z ostrych odpowiedników.

Zasady:

Granaty 3 m trup, 5 m ranny. Jeżeli stałeś poza promieniem rażenia a mimo to oberwałeś to będąc honorowym graczem zgłaszasz, że jesteś ranny.

Brak deklaracji "dostałeś".

Broń biała: Każde trafienie oznacza, że jesteś ranny i potrzebujesz medyka. Liczymy na honorowe przyznania się do wyraźnych trafień. Trafiamy w całą sylwetkę poza głową, szyją i kroczem. Trafienie w palce dłoni się liczy, trafienie w ładownice się liczy, trafienie w plecak musi być odczuwalne dla oponenta i liczy się. Można blokować ciosy repliką broni białej i repliką broni palnej (liczymy się jednocześnie z tym, że obie mogą zostać uszkodzone). Nie dotykamy wyposażenia wroga, to nie zapasy, można to robić jedynie repliką broni białej albo kulką. Nie chcesz walczyć wręcz? Strzelaj, uciekaj, poddaj się.

Jeńcy: każdy kto podnosi ręce do góry może zostać jeńcem. Nie musi być ranny. Zostaje rozbrojony automatycznie poprzez poddanie się(podnosząc ręce w górę). Jeniec nie może uciekać. Jedynie oficer może go przesłuchać (o ile zna język przesłuchiwanego lub więzień zna język oficera) i widzi taką potrzebę. Zadaje się dwa pytania na które trzeba udzielić prawdziwej i wyczerpującej wypowiedzi. Jeniec pozostaje w niewoli max 3 minuty od pojmania. Po tym czasie zostaje odesłany do obozu jenieckiego czyli biegnie do swojego punktu resp i po wpisaniu na listę godziny, ksywy i adnotacji „niewola” automatycznie wraca do gry.

Zasady ran:

Oberwałeś w jakikolwiek sposób. Konasz minimum 5 min, max 10. Zasada może zostać dostosowana w dniu imprezy.

Medyk instruuje rannego co do jego stanu i przyszłego losu. Każdy gracz może zostać opatrzony bandażem 1 raz, konieczność powtórnego opatrzenia oznacza zgon. Po dotarciu do rannego medyk spisuje godzinę i nick a następnie rzuca kostką.

Rzut kostką z wynikiem 1. Gracz jest martwy (rana była zbyt poważna)

Rzut kostką z wynikiem 2-5. Gracz ma ranę średnią (medyk zakłada bandaż na ranę)

Rzut kostką z wynikiem 6. Medyk daje wsparcie psychiczne i można grać dalej (tłumaczy, że jest z nim wszystko w porządku, podmuch wybuchu ogłuszył go i obsypał ziemią, ale krew na mundurze nie jest jego-miał dużo szczęścia tym razem)

Respy: Umarłeś to żaden wstyd. Udaj się na respa i odczekaj 5 minut. Modyfikacje w dniu imprezy.

Wyposażenie obowiązkowe:

Stylizacja/mundur wybranej strony.

 Replika karabin czterotaktowy o mocy 350 fps (max 370) wraz z magazynkami.

Kamizelka odblaskowa do oznaczania trupa. Zwykła czerwona szmata może rodzić nieporozumienia jeżeli trafimy na kogoś w czerwonych spodniach.

Okulary ochronne.

 Ołówek

Zegarek

Wyposażenie przewidziane do wykorzystania w scenariuszu:

Saperki, łopatki, szpadle, kopaczki.

Wyposażenie opcjonalne:

Granaty dymne i odłamkowe.

Repliki broni białej bezpiecznej przy starciu wręcz.



Zapraszamy
ruskiził
Posty: 106
Rejestracja: 21-11-2017, 15:39
Lokalizacja: Lubatowa

Post autor: ruskiził »

Jak bedziesz wyslal zglosznie to mnie uwzglednij
Hubert
Posty: 150
Rejestracja: 19-08-2013, 12:36

Post autor: Hubert »

Lista :
1) Hubert ( Ententa)
2) ruskiził (strona?)
ODPOWIEDZ