
Termin: 05.11.2023r.
Miejsce: Duląbka
Czas: 8:00 - 16:00
Mechanika/Cele:
Na teren gry wchodzi kilka drużyn, liczących od 3 do 5 graczy. Każda drużyna jest dla siebie wroga.
Mail'owo rozdysponowane zostaną koordynaty GPS startu/parkingu kilka dni przed scenariuszem.
W przedstartowym e-mail'u każda drużyna otrzyma koordynaty punktów w terenie do odnalezienia.
Opracowanie ewentualnej mapy zostaje w kwestii uczestników.
Do nawigacji punktów polecam aplikacje "LocusMap".
Głównym celem każdej drużyny jest odnalezienie kilku punktów z kodami i zapisanie ich.
Gra trwa 8:00 - 16:00. O 16:00 cele zostaną usunięte z terenu.
Każda drużyna może w każdej chwili opuścić grę i wrócić do domu.
Zakaz przemieszczania sie oraz wymiany ognia w poblizu zabudowań i/lub osób postronnych.
Pamiętajcie że gra opiera się na zasadach FAIR PLAY, staramy się:
- nie kampić na punktach,
- NIE czekać aż drużyna która została pokonana (mówimy tu o pierwszym trafieniu) uleczy się a potem znów ją wybijamy zanim zdąży się zorganizować.
Uczciwie przyznajemy się do trafień.
Zakaz używania wszelakiej pirotechniki.
Po zakończeniu zachęcam do podesłania raportu a w nim: czasu wejścia/wyjścia, realizacja zadania, ilość kontaktów itp.
Funkcyjni.
Każda drużyna ma obowiązek wyznaczyć funkcyjnych, tj. DOWÓDCE DRUŻYNY i MEDYKA.
Dodatkowo:
-każda drużyna może posiadać JEDNEGO STRZELCA WYBOROWEGO (snajperke/dmr) Wymagana jest replika realnej broni palnej.
-każda drużyna może posiadać JEDEN KARABIN WSPARCIA Wymagana jest replika realnej broni palnej.
Funkcje mogą się pokrywać, tzn. Dowódca może być snajperem, medykiem etc.
Trafienia/Medyk:
1. Trafienie w każdą część ciała, oporządzenia liczy się jako trafienie.
2. Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej walki na 30 min.
3. W przypadku pierwszego trafienia gracz pozostaje w miejscu trafienia, oznacza się szmatą/kamizelką i kona maksymalnie przez 20min. Po tym czasie K.I.A.
4. Uleczyć go może TYLKO MEDYK drużyny poprzez opatrzenie rany, w wypadku gdy MEDYK zostanie postrzelony jako RATOWNIK POLA WALKI "został wyszkolony" i sam musie się opatrzeć. Nie może on jednak przemieszczać się. Tylko koledzy z drużyny mogą pomóc mu w oddaleniu się w bezpieczne miejsce.
W innym wypadku leczy się w miejscu postrzału.
5. Medyk zobowiązany jest posiadać przy sobie ilość bandaży zgodną z ilością osób w drużynie.
6. Leczenie postrzelonego gracza odbywa się na zasadzie opatrzenia rany postrzałowej. JEŚLI dostałeś w dłoń masz mieć opatrzoną dłoń jeśli dostałeś w oko masz mieć opatrzone oko.
7.W przypadku gdy w trakcie walki lub przemarszu opatrunek spadnie, MEDYK zobowiązany jest poprawić go.
Gracz nie traci życia, ale nie może poruszać się dalej.
8. Medyk i koledzy z drużyny mogą przeciągnąć, przenieść... PRZETRANSPORTOWAC rannego w dowolny sposób w bezpieczne miejsce.
9. Po drugim trafieniu - K.I.A., następnie gracz może:
a) udać się na parking i czekać na koniec;
b) podążać za swoją drużyną, w sposób nieutrudniający gry pozostałym graczom, w wyraźny sposób oznaczony jako TRUP tj. założona kamizelka odblaskowa na Siebie.
10. Niewola nie jest przewidziana.
11. Dobijanie nie jest przewidziane
Ograniczenia:
Nakładamy limit amunicji oraz FPS odpowiednio dla każdego rodzaju replik:
- boczniaki: 60 kulek, do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa: 300 kulek, do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia (wymagana replika realnej broni wsparcia): 1000 kulek, do 500fps, tryb auto
- broń snajperska: 100 kulek, do 650fps,tzw. czterotakty.
- broń DMR: 200 kulek, do 550 fps TYLKO SINGIEL
Preferujemy magazynki typu mid/low-cap.
Zgłoszenia:
W terminie 01.10. - 29.10.
Na e-mail: piotrwarchol390@gmail.com
UWAGA. Na terenie gry obecna jest wataha wilków.
Istnieje prawdopodobieństwo natknięcia się na nie.