Impreza!!!

Informacje, kontakt, itd.

Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu

Awatar użytkownika
Bradley
Posty: 43
Rejestracja: 23-01-2010, 20:46
Lokalizacja: Kobyle/Frysztak

Impreza!!!

Post autor: Bradley »

Coś może było wspominane o imprezie, jeśli jeszcze są niepoinformowani to informuję! ;-) . Impreza odbędzie się w pierwszy weekend lipca (piątek, sobota, niedziela). Już wszystko jest uzgodnione z wójtem i z GOK-iem o naszej obecności. Nasze pojawienie się na imprezie będzie miało charakter promocyjny (pokazać, pogadać, zapoznać, polansić ;-) ). Na terenie GOSiR-u rozstawimu namiot (harcerski, a więc duży), może dwa i będziemy mieć "Obóz". W miarę możliwości moglibyśmy w nim nocować. I tak to zgrubsza powinno wyglądać. Można jeszcze poddać jakieś pomysły co do organizacji, itp. (np. można byłoby zrobić jakąś prezentację o Airsofcie, ale do tego potrzebny jest "rzutnik", a z prezentacją nie byłoby problemów ;-) )

Kto mógłby zaszczycić nas swą obećnością, ponieważ F.A.T. jako organizator i gospodarz pokaże się w pełnym składzie.
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2027
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

:mrgreen:
Ostatnio zmieniony 16-05-2010, 12:44 przez Mazor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Bradley
Posty: 43
Rejestracja: 23-01-2010, 20:46
Lokalizacja: Kobyle/Frysztak

Post autor: Bradley »

W temacie jest napisane! Ale to szczegół ;-)
Ostatnio zmieniony 16-05-2010, 12:34 przez Bradley, łącznie zmieniany 1 raz.
LaVVa
Posty: 146
Rejestracja: 16-01-2010, 18:33
Lokalizacja: Zręcin
Kontakt:

Post autor: LaVVa »

Pogadam Ze Zręcinem i Dam Znac moze Wpadniemy :D
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2027
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Trzeba jeszcze ustalić liczbę uczestników, bo niby czym więcej tym lepiej, no ale jak będzie np. 30 osób ;-) to trochę może się wydawać dużo. Proponuję, aby wstępnie ustalić od 16 do 25 uczestników. F.A.T., jako organizator rezerwuje od razu 6 miejsc. Myślę, aby z pozostałych ekip podzielić po równo liczbę "delegatów" chętnych do tego przedsięwzięcia, pewnie byłoby dobrze jak by z każdej zaprzyjaźnionej nam ekip (SPAS, 42 RMC, Z.D.A.) przybyło po 6 osób.
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2027
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Prawdopodobnie nici z obozu, ponieważ z powodu wielkich strat, jakie ponieśli mieszkańcy gminy Frysztak podczas powodzi, fundusze przeznaczone na Dni Ziemi Frysztackiej zostaną przekazane dla poszkodowanych. Bardzo żałuję, że nie będziemy mieli możliwości (jak na razie) rozpowszechnić naszej pasji.
ODPOWIEDZ