CZARNY HORYZONT II / 2012.03.04

Informacje, kontakt, itd.

Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu

Awatar użytkownika
ROGI
Posty: 229
Rejestracja: 12-07-2011, 13:19
Lokalizacja: pow. Rop - Sędzisz.
Kontakt:

CZARNY HORYZONT II / 2012.03.04

Post autor: ROGI »

Obrazek

Grupa AIM Rzeszów zachęca do wzięcia udziału w dzienno-wieczornych ćwiczeniach terenowych z użyciem replik ASG.

Gra SCENARIUSZOWA



__________________________u]"CZARNY HORYZONT II "[/u]__________________________

symulacja działań militarnych.



TERMIN:
2012.03.04

MIEJSCE:
m. Frysztak ["kamieniołom"]
http://www.airsg.pl/

Czas:7-8 h
12:00
20:00

WYMAGANE
- Bandaż jednorazowy 1 szt. - [opatrywanie ran]
- Światło Białe [latarka].
- Czerwone światło trupa, czerwona szmatka.
- Sprzęt do łączności radiowej. - sztuka za zespół


dodatkowe wg możliwości :
- zestaw obiadowy wg. indywidualnych wymagań.
- sprzęt do działań dzienno wieczornych. [maskałaty, farby, lightstick itp.]
- sprzęt ogniskowy,
- sprzęt do spania w terenie. [w przypadku chętnych]
- gwizdek ratunkowy [ jakikolwiek gwizdek]




ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:
ZASADY STRZELAŃ [ RoE - by ROGI & Pazner ] Click!


....................................................................................................................
INFORMACJE DODATKOWE vol1
[ostateczna kompletna wersja ukaże się do dnia 03.03.2012]

MECHANIKA DZIAŁAŃ.
pozoracja- w trakcie ustalania...
amunicja - ograniczona charakterem zadań.

KWALIFIKACJA TRAFIENIA- DOSTAŁEŚ

Wariant opatrzenia rany po pierwszym postrzale - kolega z drużyny.
Kolejne obrażenia w walce - DEaD
czas konania -10 min.
1 Osoba martwa w warunkach dobrej widoczności powraca do punktu wcześniej określonego przez organizatora [strefy bezpiecznej]
1 Osoba martwa w warunkach nocnych pozostaje z resztą oddziału przemieszcza sie na tyłach oddziału w sposób nieutrudniający gry[nie zdradza pozycji wojsk własnych nie prowadzi rozmowy z innymi graczami biorącymi udział w grze]
2 Osoby martwe, i więcej w warunkach nocnych powracają do punktu wcześniej określonego przez organizatora [strefy bezpiecznej]


RANNY
- po uzyskaniu obrażenia zakłada czerwoną szmatę / element odblaskowy
- kona 10 minut, po czym zapala czerwone światło trupa,
- może wołać w celu uzyskania pomocy medycznej.
- może używać środków łączności w celu uzyskania pomocy medycznej
- może jęczeć, krzyczeć, symulować obrażenia itp.
NIE może rozmawiać z innymi uczestnikami imprezy.
NIE może rozmawiać o zaistniałej okoliczności zdarzenia.
NIE może informować o położeniu wroga.
NIE może strzelać.

używanie broni białej - niedozwolone

- TRUPY NIE ROZMAWIAJĄ
- NAKAZ PORUSZANIA SIĘ W PARACH [działania wieczornych]


NIEWOLA - nie jest przewidziane branie zakładników

DOBIJANIE - nie jest przewidziane dobijanie


CICHA ŚMIERĆ
- możliwa jest cicha likwidacja przeciwnika, następuje w chwili, gdy:
-dana osoba zostanie ugodzona elementem repliki broni białej,
-dana osoba zostaje pchnięta bronią białą [ oszołomienie ] - KIA
-dana osoba zostaje pchnięta repliką broni ASG [ oszołomienie ] - KIA

używanie broni białej - niedozwolone
....................................................................................................................[/b]

ZASADY KORZYSTANIA Z obiektu będą przedstawione przed imprezą

pytania w w/w kwestii proszę kierować na podany adres email.

Gra ma charakter niekomercyjny,

Zgłoszenia do
02.03.2012


LIMIT uczestników
min 10
max 20


- Przyjmowanie zgłoszeń od zgranych Zespołów/EKIP: [minimum 3 graczy ]

- Przyjmowanie zgłoszeń od zespołów snajperskich [2 graczy - wymagany karabin snajperski]

- Przyjmowanie zgłoszeń indywidualnych[/u]
[zgłoszenia przyjmowane do odwołania]

Dopisujemy się do listy w temacie.

Zgłoszenie powinno zawierać

-Liczebność graczy:
-Nick dowódcy,
- zestaw łączności : [PMR / navcom, itp.]
-Nick graczy :
-Umundurowanie:
[przynależność do danej frakcji będzie oznajmiana w wątku]

Grupa ALPHA [Działania zwiadowcze, transportowe, patrolowe, inne]
Partizan, lokalsi, [Działania ofensywne, inne]
Zespoły snajperskie - najemnicy - dla chętnych


Zgłoszenia oraz pytania proszę zamieszczać w wątkach:


Pfasg.pl: [link otwarty informacyjny]
http://pfasg.pl/viewtopic.php?f=55&t=3682

Airsg. pl:
http://www.airsg.pl/viewtopic.php?p=9944#9944




ROGI - org

Partizan, lokalsi: zaczynają zadania o godzinie 11:00
2. Mazor -mix
3. Zyga -flek
4. Pacio -wz 93
5. Moro wz93
6. Rommel wz93
7, Byq mix.

Grupa ALPHA: zaczynają zadania o godzinie 12:00
8.Bambus dpm - dowódca
9.Rafi dpm
10.Filip dpm
11.Kaczka dpm
12.Bandit dpm
13.Ciastek dpm
14.Teoretyk dpm
15 Suworow
16.Zając -MC

snajper team I
15 -----
16 -----




Prosze o dopisywanie rodzaju umundurowania. Nie przewidziane jest pomykanie z opaskami na ramieniu.
Ostatnio zmieniony 29-02-2012, 22:20 przez ROGI, łącznie zmieniany 12 razy.
"Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia"
"Jak idziesz przez piekło, to się nie zatrzymuj "
Awatar użytkownika
Lupus
Posty: 247
Rejestracja: 12-04-2010, 14:35
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Lupus »

Można pobawić by się w karty urazów, w przypadku medyków. Ja bym dla siebie taki zestaw wykonał. Widziałbym mniej więcej coś takiego, jak poniżej, lecz znacznie uproszczone, tzn. pomoc będzie polegała jedynie na wykonaniu obwoju bandażem, ew. z użyciem kompresu, ale to by troszkę drożej wyszło. Ja widziałbym to w ten sposób, że medyk nosi ze sobą karty urazów, podchodzi do gościa i losuje mu uraz, w związku z tym żaden ranny przed udzieleniem pomocy nie może się poruszać, inaczej, niż poniżej. Ranny po udzielonej pomocy mógłby także przenosić cały sprzęt, inaczej, niż poniżej. Jednakże, podobnie jak poniżej, rany się kumulują. Medyk lekko ranny leczy się sam. Ciężko rannego medyka leczy inny medyk. Poniższe zasady by Regiment Północny:


(zaczerpnięte z zasad Milka by Luthorusa)

RLLR – Rana Lekka Lewa Ręka
RLPR – Rana Lekka Prawa Ręka
RLLN – Rana Lekka Lewa Noga
RLPN – Rana Lekka Prawa Noga
RCK – Rana Ciężka Korpus
RCG - Rana Ciężka Głowa
KIA – ZGON

RLLR, RLPR, RLLN, RLPN - Trafienia w kończyny traktowane są jako rany lekkie, daje to możliwość odczołgania się od miejsca trafienia i jednoczesne wzywanie pomocy ( medyk). Trafiony gracz może samodzielnie zatamować krwawienie ( obandażować trafioną kończynę ) . W tym celu musi zużyć jeden kompletny opatrunek – bandaż. Zatamowane w ten sposób krwawienie nie pozwala jednak na wykonanie żadnej więcej akcji, gracz musi pozostać w tym samym miejscu do czasu przybycia medyka i zrobieniu profesjonalnego opatrunku. Profesjonalnie wykonany opatrunek przez medyka musi całkowicie unieruchamiać staw kolanowy lub łokciowy. W tym celu podkładamy jakiś usztywniacz – patyk itd…..
Jeżeli organizator w trakcie rozgrywki zauważy gracza z niewłaściwie wykonanym opatrunkiem automatycznie usuwa taką osobę z gry.

RCK, RCG – trafienia w korpus i głowę, traktowane są jako rana ciężka. Po otrzymaniu trafienia gracz może tylko wzywać medyka. Tylko medyk może opatrzyć ranę i ma na to 30 minut. Jeżeli w trakcie 30 minut gracz nie otrzyma pomocy - musi zakończyć grę. Właściwe opatrzenie rany polega na usztywnieniu korpusu ( wysokość mięśni brzucha i klatki piersiowej), prawidłowo wykonane nie powinno dać możliwości wykonania skłonu.
Rana Głowy opatrywana jest podobnie jak rana korpusu(głowa musi być obwiązana całym bandażem z opatrunkiem,na głowie nie może znajdować się żadne nakrycie głowy)
Dodatkowo osoba ciężko ranna nie może nosić żadnego ekwipunku ( plecak, kamizelka, chest rig, itd….) wszystko musi przejąć kolega z teamu. Gracz może jednak używać broni głównej ( tylko jeden wpięty magazynek , dodatkowa amunicja u towarzysza z teamu).
Dopuszczalne jest noszenie i używanie broni bocznej – również tylko z jednym aktualnie wpiętym magazynkiem.

KIA – chyba w tym punkcie nic nie trzeba tłumaczyć.

Każdy gracz będzie posiadał na początku rozgrywki jedną kartę trafienia. Kolejne karty będą nosili medycy.
Rany ulegają kumulacji i tak :
Osoba lekko rana + lekka rana = ciężko ranna ( usztywniamy kolejną kończynę wskazaną przez kartę jednak osoba nie może nosić ekwipunku jak to było opisane wcześniej)
Osoba lekko ranna + RCK = automatyczny zgon
Osoba lekko ranna + KIA = automatyczny zgon

Osoba Ciężko ranna + kolejne trafienie = automatyczny zgon.

Dobijanie

Aby dobić rannego w sposób pewny (wyeliminować przeciwnika z gry) należy go dobić podchodząc na odległość minimum 2 m i wypowiedzieć hasło "dobijam". Ranny, niezależnie od dotychczasowego stanu automatycznie przechodzi w status wyeliminowany z gry.


Medycy.

Medyk może się sam uleczyć jeśli :
- został lekko ranny

Medyka ciężko rannego może uleczyć jedynie inny medyk.


http://www.regimentpolnocny.darmowefora ... opic=330.0
"Lupus pilum mutat - non mores."
"Dum spiro, spero."
"Walcz po to, by przetrwać. Przetrwaj po to, by walczyć."
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3840
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

Sorry ale tym razem nie dam rady :-(
Ostatnio zmieniony 28-02-2012, 10:03 przez zebu, łącznie zmieniany 6 razy.
ZEB'U
Awatar użytkownika
ROGI
Posty: 229
Rejestracja: 12-07-2011, 13:19
Lokalizacja: pow. Rop - Sędzisz.
Kontakt:

Post autor: ROGI »

spokojnie ile osob spedzilo 8 godzin przy dwóch życiach?

MCS
CCS
RED SYSTEM

w pierwszej kolejnoscii nie dajmy sie zabic,

TO NIE JEST SYMULACJA POLA WALKI, A SYMULACJA DZILAN MILITARNYCH

- UTRZYMANIE OBOZU, PUNKTÓW STRATEGICZNYCH,
- ROZMIESZCZENIE SIŁ
ITP.
"Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia"
"Jak idziesz przez piekło, to się nie zatrzymuj "
Awatar użytkownika
Moro
Posty: 100
Rejestracja: 15-12-2011, 19:56
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Moro »

TO NIE JEST SYMULACJA POLA WALKI, A SYMULACJA DZILAN MILITARNYCH

- UTRZYMANIE OBOZU, PUNKTÓW STRATEGICZNYCH,
- ROZMIESZCZENIE SIŁ
ITP.
Amen.

LISTA:

1. ROGI
2. Zebu
3. Zyga
4. Pacio
5. Moro
6. Mazor
7. ...
Ostatnio zmieniony 27-02-2012, 18:50 przez Moro, łącznie zmieniany 1 raz.
... Semper Fidelis, Semper Paratus...
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2027
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

No a ja :?: Też będę.
Awatar użytkownika
ROGI
Posty: 229
Rejestracja: 12-07-2011, 13:19
Lokalizacja: pow. Rop - Sędzisz.
Kontakt:

Post autor: ROGI »

ZAPRASZAM NA:
http://pfasg.pl/viewtopic.php?f=55&t=3682

w celu zapoznania się z

INFORMACJE DODATKOWE


Zapraszam również graczy, o nieposzlakowanej opinii którzy nie ukończyli 18 roku życia.
"Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia"
"Jak idziesz przez piekło, to się nie zatrzymuj "
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3840
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

Jakieś relacje, spostrzeżenia, recenzje z imprezy???
ZEB'U
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2027
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

No, impreza mnie bardzo się podobała, pierwszy raz brałem udział w takich działaniach, ale było naprawdę fajnie. Dzięki jeszcze raz Rogi za organizację tego spotkania,

Moro, żyjesz :?: :mrgreen:
Rysiek wrzucił już gdzieś te zdjęcia :?:
Awatar użytkownika
ROGI
Posty: 229
Rejestracja: 12-07-2011, 13:19
Lokalizacja: pow. Rop - Sędzisz.
Kontakt:

Post autor: ROGI »

IMPREZA SIĘ ODBYŁA


Scenariusz został wykożystany w niespełna 70%, przez wzgląd na, bariery terenowe, zadaniowe jak i dziecinadę nieprzybyłych.

Liczebność graczy :
-ALPHA 9
-Partizant 4 + 1 [Fotograf]

Teren działań
ok 2 km/2

Dzięki całości za podjęcie wyzwania, jakie zostało postawione przed poszczególnymi stronami.
Powiem iż zaangażowanie włożone przez uczestników było miłym zaskoczeniem dla mnie, a mechanika rozgrywki dość sporym stresorem dla tamtych.

Symulacja miała na celu wprowadzenie osób w całkowicie inny rodzaj działań wterenowych ASG.
- obserwacje, nasłuch PARTYZANTKA
- utrzymanie ciągłości zadaniowej : ALPHA , PARTYZANTKA
- utrzymanie punktów strategicznych przez : ALPHA
- prowadzenie działań zaczepnych PARTYZANTKA
- nawigacja w terenie ALPHA , PARTYZANTKA

Kilka momentów jakie miałem okazję zauważyć:
- Wczucie się w role chodowców dziczyzny [ no pomysł z nieba, ale trafiony w dziesiątkę]
- Strach przed kulkami, bywało dość sympatycznie w tej materii w przypadku kontaktów z wrogiem.
- Patrole z których ALPHA powracał dość "zmęczona"

Nad samą kwestią Dyscypliny w przypadku symulacji nie zabieram zdania, jest to sprawa indywidualna każdego z graczy.


DZIĘKI ZA POMOC techniczną dla:

Zebu - SPAS
Zyga - SPAS


Oczekujemy na foty by Rysiek
"Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia"
"Jak idziesz przez piekło, to się nie zatrzymuj "
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3840
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

Dzięki za wyczerpującą relację ;-) , Cieszę się, że wreszcie doszło to do skutku, choć jestem niepocieszony, że nie moglem wziąć w tym bezpośredniego udziału. Mam nadzieję, że nie była to ostatnia impreza tego typu :->. W razie czego zawsze służymy pomocą ;-) Do następnego!
ZEB'U
Awatar użytkownika
Moro
Posty: 100
Rejestracja: 15-12-2011, 19:56
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Moro »

Żyje żyje Mazor złapałem oddech :mrgreen: Mnie również bardzo się podobało liczę na kolejną edycję już niebawem :-) nie ma co się więcej rozpisywać było zajebiście i koniec. Dzięki dla Rogiego za organizacje i dla wszystkich przybyłych za wspólne działania.

Pozdrawiam Moro.
... Semper Fidelis, Semper Paratus...
ODPOWIEDZ