CZARNY HORYZONT II / 2012.03.04
: 26-02-2012, 16:18
Grupa AIM Rzeszów zachęca do wzięcia udziału w dzienno-wieczornych ćwiczeniach terenowych z użyciem replik ASG.
Gra SCENARIUSZOWA
__________________________u]"CZARNY HORYZONT II "[/u]__________________________
symulacja działań militarnych.
TERMIN:
2012.03.04
MIEJSCE:
m. Frysztak ["kamieniołom"]
http://www.airsg.pl/
Czas:7-8 h
12:00
20:00
WYMAGANE
- Bandaż jednorazowy 1 szt. - [opatrywanie ran]
- Światło Białe [latarka].
- Czerwone światło trupa, czerwona szmatka.
- Sprzęt do łączności radiowej. - sztuka za zespół
dodatkowe wg możliwości :
- zestaw obiadowy wg. indywidualnych wymagań.
- sprzęt do działań dzienno wieczornych. [maskałaty, farby, lightstick itp.]
- sprzęt ogniskowy,
- sprzęt do spania w terenie. [w przypadku chętnych]
- gwizdek ratunkowy [ jakikolwiek gwizdek]
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:
ZASADY STRZELAŃ [ RoE - by ROGI & Pazner ] Click!
....................................................................................................................
INFORMACJE DODATKOWE vol1
[ostateczna kompletna wersja ukaże się do dnia 03.03.2012]
MECHANIKA DZIAŁAŃ.
pozoracja- w trakcie ustalania...
amunicja - ograniczona charakterem zadań.
KWALIFIKACJA TRAFIENIA- DOSTAŁEŚ
Wariant opatrzenia rany po pierwszym postrzale - kolega z drużyny.
Kolejne obrażenia w walce - DEaD
czas konania -10 min.
1 Osoba martwa w warunkach dobrej widoczności powraca do punktu wcześniej określonego przez organizatora [strefy bezpiecznej]
1 Osoba martwa w warunkach nocnych pozostaje z resztą oddziału przemieszcza sie na tyłach oddziału w sposób nieutrudniający gry[nie zdradza pozycji wojsk własnych nie prowadzi rozmowy z innymi graczami biorącymi udział w grze]
2 Osoby martwe, i więcej w warunkach nocnych powracają do punktu wcześniej określonego przez organizatora [strefy bezpiecznej]
RANNY
- po uzyskaniu obrażenia zakłada czerwoną szmatę / element odblaskowy
- kona 10 minut, po czym zapala czerwone światło trupa,
- może wołać w celu uzyskania pomocy medycznej.
- może używać środków łączności w celu uzyskania pomocy medycznej
- może jęczeć, krzyczeć, symulować obrażenia itp.
NIE może rozmawiać z innymi uczestnikami imprezy.
NIE może rozmawiać o zaistniałej okoliczności zdarzenia.
NIE może informować o położeniu wroga.
NIE może strzelać.
używanie broni białej - niedozwolone
- TRUPY NIE ROZMAWIAJĄ
- NAKAZ PORUSZANIA SIĘ W PARACH [działania wieczornych]
NIEWOLA - nie jest przewidziane branie zakładników
DOBIJANIE - nie jest przewidziane dobijanie
CICHA ŚMIERĆ
- możliwa jest cicha likwidacja przeciwnika, następuje w chwili, gdy:
-dana osoba zostanie ugodzona elementem repliki broni białej,
-dana osoba zostaje pchnięta bronią białą [ oszołomienie ] - KIA
-dana osoba zostaje pchnięta repliką broni ASG [ oszołomienie ] - KIA
używanie broni białej - niedozwolone
....................................................................................................................[/b]
ZASADY KORZYSTANIA Z obiektu będą przedstawione przed imprezą
pytania w w/w kwestii proszę kierować na podany adres email.
Gra ma charakter niekomercyjny,
Zgłoszenia do
02.03.2012
LIMIT uczestników
min 10
max 20
- Przyjmowanie zgłoszeń od zgranych Zespołów/EKIP: [minimum 3 graczy ]
- Przyjmowanie zgłoszeń od zespołów snajperskich [2 graczy - wymagany karabin snajperski]
- Przyjmowanie zgłoszeń indywidualnych[/u]
[zgłoszenia przyjmowane do odwołania]
Dopisujemy się do listy w temacie.
Zgłoszenie powinno zawierać
-Liczebność graczy:
-Nick dowódcy,
- zestaw łączności : [PMR / navcom, itp.]
-Nick graczy :
-Umundurowanie:
[przynależność do danej frakcji będzie oznajmiana w wątku]
Grupa ALPHA [Działania zwiadowcze, transportowe, patrolowe, inne]
Partizan, lokalsi, [Działania ofensywne, inne]
Zespoły snajperskie - najemnicy - dla chętnych
Zgłoszenia oraz pytania proszę zamieszczać w wątkach:
Pfasg.pl: [link otwarty informacyjny]
http://pfasg.pl/viewtopic.php?f=55&t=3682
Airsg. pl:
http://www.airsg.pl/viewtopic.php?p=9944#9944
ROGI - org
Partizan, lokalsi: zaczynają zadania o godzinie 11:00
2. Mazor -mix
3. Zyga -flek
4. Pacio -wz 93
5. Moro wz93
6. Rommel wz93
7, Byq mix.
Grupa ALPHA: zaczynają zadania o godzinie 12:00
8.Bambus dpm - dowódca
9.Rafi dpm
10.Filip dpm
11.Kaczka dpm
12.Bandit dpm
13.Ciastek dpm
14.Teoretyk dpm
15 Suworow
16.Zając -MC
snajper team I
15 -----
16 -----
Prosze o dopisywanie rodzaju umundurowania. Nie przewidziane jest pomykanie z opaskami na ramieniu.