S.T.A.L.K.E.R. ( w byłym woj.Zamojskim )

Informacje, kontakt, itd.

Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu

Awatar użytkownika
Jackob
Posty: 6
Rejestracja: 21-03-2013, 20:03

S.T.A.L.K.E.R. ( w byłym woj.Zamojskim )

Post autor: Jackob »

Stalker 2013 będzie rozgrywany pod hasłem FairPlay & RolePlay. Czyli przestrzegamy zasad ASG, dodajemy do tego odgrywanie postaci, którą sobie wybraliśmy, wczucie się w klimat ZONY i - w miarę możliwości - odgrywanie urazów spowodowanych postrzałem, czy wynikających z fabuły rozgrywki.

TERMIN 14 Lipca
Zbiórka 14 lipca o 9tej pod basztą. Lub dzień wcześniej o 18tej.
MIEJSCE Józefów (okolice kamieniołomów)
CENA 12zł
ORGANIZATORZY:
Willma - FENIKS - Koordynator, Mekto - FENIKS - Opiekun frakcji Wojsko, Bambam - FENIKS - Opiekun frakcji Wolność, Jackob - ZEUS - Opiekun terenowy frakcji Stalker, Biru - Barman/Opiekun frakcji Stalker, Czacha - Opiekun frakcji Powinność
Ograniczenie wiekowe: od 16lat (osoby niepełnoletnie proszone są o podpisane zaświadczen


Obrazek

Kilka ważnych zasad:
W LARPie będzie masę rzeczy zmieniających lub naginających zasady ASG (np. artefakty, anomalie czy stimpacki) Dla tego też bardzo ostro będzie karane treminatorswo i inne łamanie zasad FairPlay.
Rozróżniajmy także dwa pojęcia gracz i postać. Nie róbmy krzywdy graczom, odgrywajmy postacie.

1. Jeśli ktoś Ci krzyknie że dostałeś - wyciągasz kartę trafień lub schodzisz - kłócić się będziesz później.
2. Jeśli nie jesteś pewny że trafiłeś - nie krzycz, że cel dostał <ZA ZŁAMANIE TEJ ZASADY JEST BAN NA CAŁEGO LARPA>
3. Broń/elementy wyposażenia będąca własnością gracza nie mogą mu zostać odebrane - Takie elementy rozgrywki jak "rozbrojenie" symbolizujemy wypięciem i schowaniem magazynka oraz przestrzelaniem repliki.
4. Wiązanie, skuwanie i kneblowanie postaci jest umowne - np. można dać graczowi kawałek sznurka do trzymania w rękach za plecami.
5. W momencie śmierci - masz obowiązek przedrzeć jeden ze swoich znaczników frakcji i oddać go graczowi który Cię zfragował lub zostawić w miejscu śmierci
6. Przesłuchiwanie odbywa się tylko w obecności organizatora!

Troszkę historii...
Nie tak dawno temu, frakcja Wolność została praktycznie zniszczona przez sojusz Wojska i Powinności. Przekupni stalkerzy także pomogli w tym ataku, zdradziecko atakując dawnych sojuszników broni, od wewnątrz.
Ci którzy dzielnie bronili bazy zostali wybici do nogi. Jedynie nieliczni - znajdujący się poza bazą przetrwali atak, by ukryć się między Wolnymi Stalkerami.
Ci którzy wsparli sojusz szybko pożałowali swojej decyzji . Powinność i Wojsko rozdzieliły między siebie strefy wpływów w Zonie,znacznie ograniczając swobodę - pozbawionych protektoratu Wolności - Stalkerów.
Sojusze trwają tak długo, jak mają wspólny cel. Walka rozgorzała na nowo. Tym razem między Powinnością a Wojskiem o pełną dominację w Zonie.
Wojsko w czasie ostatnich potyczek zdobyło panel kontrolny Mózgozwęglacza - potężnej maszyny zbudowanej przez zespół naukowy Tichobzdiejewa, mogącej niszczyć siłę wroga na olbrzymim obszarze. Nikt jednak nie wiedział jak jej użyć. Rozpoczęły się poszukiwania Tichobzdiejewa, co okazało się nie łatwym zadaniem. Z laboratorium zostały zgliszcza, a naukowiec zniknął. W Zonie zaczęło pojawiać się coraz więcej poszukiwaczy artefaktów. Prawdopodobnie wśród nich ukrywa się naukowiec tak cenny dla obydwu frakcji.

Zasady trafień:
W Zonie można zginąć na różne sposoby. Można zostać zastrzelonym przez wrogą frakcję, wdepnąć na minę, zostać pogryzionym przez mutanta, rozerwany granatem, ostrzelanym przez swoich...
Wszystkie te obrażenia podlegają pod szybki system trafień FAST RED. Przed tymi rodzajami obrażeń mogą wyratować stimpacki, morfina, lub odpowiednie artefakty - jeśli oczywiście takie mamy pod ręką...
Pozostałe obrażenia takie jak: skażenie radioaktywne, kiepskie żarcie, wybuch atomówki czy niektóre artefakty lub anomalie - są to obrażenia typu "instant death" - kończą się natychmiastową śmiercią.
Po zabiciu/wzięciu do niewoli przeciwnika masz prawo go przeszukać. Gdy deklarujesz przeszukanie, "ofiara" musi Ci oddać wszystkie posiadane przedmioty LARPowe - pieniądze, artefakty, dokumenty czy stimpacki. Nie można jedynie odbierać w ten sposób znaczników frakcji.

Niewola:
FAST RED zakłada możliwość zadeklarowania w każdej chwili powrotu na respown, wyjątkiem jest niewola...
Jeśli zostaniesz ranny i przed wyciągnięciem karty trafień przeciwnik zdoła Cię dotknąć oraz zadeklarować "Biorę Cię do niewoli", nie możesz wrócić na respown. Następnie otwierasz kartę trafień i postępujesz wg. tego co tam napisano - z jednym wyjątkiem - nie możesz strzelać. Należy w tym momencie wyjąć magazynek z broni i schować go (broń oczywiście przestrzelać - jesteś rozbrojony). Tak długo jak przeciwnik cię dotyka, nie możesz podejmować żadnych akcji przeciw niemu. Oczywiście wróg powinien Cię opatrzyć, jeśli chcę Cię dostarczyć żywego na miejsce przesłuchań.
Jeśli przeciwnik straci kontakt fizyczny - możesz spróbować podpiąć magazynek i podjąć akcję lub zadeklarować samobójstwo (wracasz na respown). Oczywiście do obydwu tych akcji musisz być uzbrojony.

Przesłuchanie
Przesłuchanie odbywa się TYLKO I WYŁĄCZNIE w obecności organizatora. Celem przesłuchania jest złamanie woli ofiary. Polega to na rozśmieszeniu przesłuchiwanego. Jeśli ofiara się roześmieje - jej wola została złamana i musi szczerze odpowiedzieć na wszystkie pytania przesłuchującego.
Organizacja zastrzega sobie prawo do przerwania tej akcji bez podania przyczyny.

Stimpack
Za czasów gdy zespół naukowy Tichobzdiejewa opracował formułę i eksperymentował z zastosowaniami stimpacka, było ich w Zonie zatrzęsienie. Jednak laboratorium zostało zniszczone, a naukowcy zniknęli. Niewiele już zostało tych "zastrzyków życia". Zasady użycia znane są wszystkim w Zonie: Można nosić ze sobą najwyżej trzy sztuki. Można ich użyć na sobie, lub podarować towarzyszowi. Oczywiście przed otwarciem karty trafień. Niwelują one ostatnie trafienie i pozwalają grać dalej, jakby nic się nie stało...

Mutanty:
Mutanty są jednym z największych zagrożeń ZONY. W przeszłości zdarzało się, że całe plutony cofały się pod naporem mutantów. Jednak Wojsko wraz z Powinnością zrobiły z nimi porządek. Te nieliczne, ukrywające się przed większymi grupami, stanowią dalej zagrożenie dla samotnych stalkerów.
Czasem mutanta, jeśli jest osłabiony, można wykończyć jednym strzałem, choć przeważnie te bestie mogą wytrzymać o wiele, wiele więcej. Umiejętność szybkiej zmiany magazynka może uratować Ci życie. Większość mutantów jest napromieniowana - jeśli któryś Cię dotknie - liczone jest to jak trafienie. Całe szczęscie że nie umieją posługiwać się bronią....

Frakcje a roleplay:
Uważnie wybieraj frakcj,ę do której chcesz dołączyć, a będziesz się lepiej bawił i nie popsujesz zabawy innym.
Frakcje różnią się między sobą trzeba czynnikami
1. Mundur - Każda frakcja posiada indywidualne umundurowanie.
2. Ideologia - Determinuje działania danej frakcji, także jeśli nie lubicie słuchać rozkazów - lepiej nie wybierać Wojska.
3. Stosunek ASG do Roleplay. Jest to najważniejszy czynnik jaki należy brać brać pod uwagę przy wyborze frakcji.
Nie jest to zwykła strzelanka, a LARP. Nie ma tu podziału po równo, niektóre frakcje wręcz nie będą miały szans w otwartej walce. Ich członkowie będą się skupiać na odgrywaniu ról, zdobywaniu pieniędzy i z rzadka walkach partyzanckich. Jelłi więc wolisz sobie postrzelać - wybierz frakcje bardziej nastwaioną na ASG. Jeśli chcesz poczuć klimat ZONY - wybierz frakcję Roleplayową. Dla każdego coś się znajdzie :)

Frakcja: Wojsko - W tej frakcji jest sporo strzelania. Choć czasem trzeba wiedzieć czemu nie strzelamy do nich, kiedy oni strzelają do nas.
Mundur: Polski wz93 Pantera
Sytuacja począkowa: Kontrolują ok. 1/2 ZONY, dobrze ulokowana baza i checkpointy.
ASG / ROLEPLAY: 60/40
Liczebność: ~25 (+ 1 medyk)
Główne założenia rozgrywki:
Potyczki z innymi frakcjami, poszukiwania i przeszukiwanie, misja stabilizacyjna

Frakcja: Powinność - W tej frakcji jest sporo strzelania. Czasami jednak trzeba z kimś porozmawiać i kombinować żeby zdobić informacje.
Mundur: Czarne lub wschodnie (rosyjskie ukraińskie itp)
Sytuacja początkowa Kontrolują ok. 1/2 ZONY, dobrze ulokowana baza, zabezpieczone punkty strategiczne.
ASG / ROLEPLAY: 50/50
Liczebność: ~25 (+ 1 medyk)
Główne założenia rozgrywki:
Potyczki z innymi frakcjami, poszukiwania, agresywna polityka.

Frakcja: Wolni Stalkerzy - Grasz jak chcesz.
Mundur: Różnie, nie wolno mieć całego munduru w jednolitym kamuflażu
Sytuacja początkowa Bar Staklerów ma immunitet - każda frakcja liczy się z przeważającą liczbą wolnych stalkerów.
ASG / ROLEPLAY: 40/60
Liczebność: ~45 (+ 2 medyk)
Główne założenia rozgrywki:
Trudno tu mówić o jednoliych założeniach tej "pseudo frakcji"
Ale - niektóre postacie nastawione są głównie na handel, explorację, działania partyzanckie, poszukiwania artefaktów, wspieranie innych frakcji.


Frakcja: Wolność - Zanim będziesz mógł spokojnie postrzelać - musisz sporo kombinować i się ukrywać.
Mundur: Zachodnie (z wyjątkiem odmian multicamu)
Sytuacja początkowa Nie mają własnej bazy - reaspownują się w barze razem ze stalkerami.
ASG / ROLEPLAY: 20/80
Liczebność: ~10 (+ 1 medyk)
Główne założenia rozgrywki:
Kombinowanie, działania partyzanckie, handel

Frakcja: Monolith - Tylko strzelanie.
Mundur: Różnie, nie wolno mieć całego munduru w jednolitym kamuflażu - opaska na ręku świadczy o przynależności
Sytuacja początkowa Baza w strefie skażenia - tylko oni mogą tam wejść
ASG / ROLEPLAY: 90/10
Liczebność: ~15
Rozgrywka:
Strzelać do wszystkiego co się rusza! RPG = "Rabój Pal Gwałć"
*frakcja jest stworzona dla tych co wolą strzelać, a nie odgrywać.

Frakcja: Cichociemni - Frakcja dla doświadczonych graczy - całkowicie LARPOWA.
Mundur: Multicam/ Camogrom itp. (polecam wziąć kominarkę aby się zbyt szybko nie zdemaskować)
Sytuacja początkowa Wspierani przez wojsko, mogą się u nich respownować, Mają flagę którą mogą rozstawić w dowolnym miejscu i jest ich respownem W plecaku każdy z nich ma mieć mundur przynajmniej jednej, innej frakcji (bądź strój stalkera). Będąc mundurze danej frakcji możne respownować się w jej bazie.
ASG / ROLEPLAY: 10/90
Liczebność: 5 (+ 1 medyk)
Główne założenia rozgrywki:
Szpiegowanie, dezinformacja, skłócanie innych frakcji.
(c) - tam jest wróg , tam masz strzelać , a nie w tył bo k%rwa do naszych napie#dalasz idioto !!!!
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2027
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Wznawiam temat. Zbliża się termin i pasowałoby się określić.

Ja preferowałbym frakcję Wolni Stalkerzy.

Lista:
1. Mazor
2. ByQ
3. Młody
4. Hanzfull
5. Drożdżu
Ostatnio zmieniony 24-06-2013, 15:10 przez Mazor, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
ByQ
Posty: 84
Rejestracja: 17-09-2010, 15:58
Lokalizacja: Sanok

Post autor: ByQ »

Oczywiście jadę. Popieram Mazora z frakcją.
Młody
Posty: 8
Rejestracja: 06-04-2013, 12:26
Lokalizacja: Baligród

Post autor: Młody »

Zwarty gotowy , jadę ;)
Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci gnoje umierali za swoją.
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2027
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Ktoś będzie miał auto? Ja będę chciał już mieć w ten czas, ale nic pewnego.
Awatar użytkownika
MrHanzfull
Posty: 216
Rejestracja: 24-06-2012, 11:35
Lokalizacja: Sanok

Post autor: MrHanzfull »

Również zgłaszam się
Replika

SL8-5
Awatar użytkownika
Drożdzu
Posty: 214
Rejestracja: 03-07-2011, 11:22
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Drożdzu »

Też z przyjemnością pojadę, oczywiście Wolni Stalkerzy :mrgreen:
Awatar użytkownika
Moro
Posty: 100
Rejestracja: 15-12-2011, 19:56
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Moro »

brawo! jechać jechać
... Semper Fidelis, Semper Paratus...
Awatar użytkownika
Jackob
Posty: 6
Rejestracja: 21-03-2013, 20:03

Post autor: Jackob »

Witam


Panowie , tak jak obiecałem jeszcze w maju , macie zaklepane 10 miejsc .
Róbcie jak najszybciej listę . Mam dla was dobrą wiadomość najprawdopodobniej nie będę barmanem tylko PO i będziecie mogli do mnie strzelać , ale mam też złą wiadomość bo będę mógł do was strzelać :P
Pozdrawiam
(c) - tam jest wróg , tam masz strzelać , a nie w tył bo k%rwa do naszych napie#dalasz idioto !!!!
Młody
Posty: 8
Rejestracja: 06-04-2013, 12:26
Lokalizacja: Baligród

Post autor: Młody »

Najstarszy Rymcio chciał też jechać . ;)
Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci gnoje umierali za swoją.
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2027
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Nie wiem, czy ja na pewno dam radę pojechać. Dam ostateczną odpowiedź pod koniec tygodnia.
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3840
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

Jeśli mi się nic nie wysra to pewnie też bym jechał i było by kilka miejsc do dyspozycji ;-)
ZEB'U
Awatar użytkownika
Pacio
Posty: 302
Rejestracja: 21-08-2010, 17:41
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Pacio »

Jacob ciesz sie ze nas nie ma bo tylko do Ciebie bym tlukl :D, jechac chlopaki skopac dupska !
&#8206;"Kolejna Walka
Może to moja ostatnia
Przeżyję lub zginę
Przeżyję lub zginę"
Awatar użytkownika
Giero
Posty: 109
Rejestracja: 09-08-2012, 15:45

Post autor: Giero »

Ser, Jes Ser :-D
Młody
Posty: 8
Rejestracja: 06-04-2013, 12:26
Lokalizacja: Baligród

Post autor: Młody »

Pacio , taki jest plan ^^
Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci gnoje umierali za swoją.
Awatar użytkownika
Hypre
Posty: 35
Rejestracja: 30-03-2013, 11:53
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Hypre »

Super klimat dla miłośnika serii gier STALKER, powodzenia :)
SZSTZWF
Awatar użytkownika
Moro
Posty: 100
Rejestracja: 15-12-2011, 19:56
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Moro »

No i jak tam Panowie? Macie transport? Kto jedzie? Dać znać co i jak bom ciekaw. Weźcie Ryśka będą fajne foty.
... Semper Fidelis, Semper Paratus...
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3840
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

No ja niestety nie dam rady, sorry :-(
ZEB'U
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2027
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Ja również odpadam z przyczyn ode mnie niezależnych, choć bym pojechał zobaczyć.
Awatar użytkownika
Drożdzu
Posty: 214
Rejestracja: 03-07-2011, 11:22
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Drożdzu »

Z transportem to lipnie wygląda :-( Ja niestety też nie mam na ten moment czym jechać :-/
Awatar użytkownika
los19
Posty: 48
Rejestracja: 03-03-2013, 23:10

Post autor: los19 »

Jak będzie transport to wstępnie jestem chętny.
"Wystarczy, że uwierzysz w siebie,
nie dasz się poniżyć i nie wylądujesz na glebie!"
~los19
Awatar użytkownika
ByQ
Posty: 84
Rejestracja: 17-09-2010, 15:58
Lokalizacja: Sanok

Post autor: ByQ »

Panowie, wstępnie ogłaszam, że pewnie będziemy mieć na ten wyjazd 2 samochody więc z transportem pewnie lipy nie będzie
Awatar użytkownika
Drożdzu
Posty: 214
Rejestracja: 03-07-2011, 11:22
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Drożdzu »

ByQ, jesli mozna to bym chcial zaklepac sobie u was miejsce :-)
Awatar użytkownika
Pacio
Posty: 302
Rejestracja: 21-08-2010, 17:41
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Pacio »

Brawo Byq! ktoś tam musi SPAS reprezentować :D Kill'em all ! :D
&#8206;"Kolejna Walka
Może to moja ostatnia
Przeżyję lub zginę
Przeżyję lub zginę"
Awatar użytkownika
Jackob
Posty: 6
Rejestracja: 21-03-2013, 20:03

Post autor: Jackob »

WOLNI STALKERZY [45 miejsc]
1. Szabał
2. Psychol
3. shy
4. bruno
5-15. rezerwacja SPAS Podkarpacie
16. Huba
17. WilQ
18. bubak
19. Gochu
20. Mroczny
21. ironman
22. Ewa
23. Vecna
24. Bryl
25. Cliff
26. Jacu
27. MaTT
28. Szypi
29. bartek1310
30. Jacu 123
31. kwass
32. Jamer
33. misiek
34. Damian
35. Buła
36. Xae
37. broda
38. Ejs
39. Grzesio

WOLNOŚĆ [10 miejsc]
1. BAST
2.Milek
3.Bednarzeski
4.
5.Karolus
6.Przemas
7.Woron
8, 10, GHOST HRUB

WOJSKO [25 miejsc]
1. FRUGO - Feniks
2. THELIN
3. Konradeus
4-8. TF SABER ONE
9. Ziółek
10. Chris
11. Benek
12.Szakal
13. Proca
14. Woju
15. Jurek
16. kwass(B.O.W)
17. Ślepy
18. Riges

POWINNOŚĆ [25 miejsc]
1. az12121
2. kuzniecow
3.Karlos

CICHOCIEMNI [6 miejsc] (jak nie będzie chętnych to usunę tą frakcję )
1. Szabał
2. Buła

MONOLITH [20 miejsc]
1.
2.
3. lolek2 PAT/PSF
4 Igor PAT/PSF


To jest lista która się teraz gwałtownie powiększa bo o 23.59 ją zamykam , ale was [ jako jedynych z podkarpackiego ] to że ją zamykam nie obchodzi :P

Dziś odbyło się pierwsze stylizowanie terenu i wybudowanie szlachetnie obłożonego płytkami ......... niebezpiecznego gdy jest się pod wpływem ......stalkerskiego .......... kibla ;-)

i takie coś co wrzuciłem też na ASG LUBLIN

Osoby które przyjeżdżają w sobotę :
- proszę o przyjazd w godzinach 17-23 , a nie jak ostatnio o 00.00
- kto chce może przyjechać z rana i pójść sobie nad zalew rekreacyjny
- osoby te też proszę o napisanie mi na PW że przyjadą w sobotę
- na pewno będzie stalkerskie ognisko , termos z herbatą itp.


Dla was jest opcja też taka że , możecie przyjechać w sobotę w południe postrzelać się w kamieniołomie itp , a jak weźmiecie ładowarki to przez noc bym wam batki naładował na stalkera ;-)
Ostatnio zmieniony 07-07-2013, 20:18 przez Jackob, łącznie zmieniany 1 raz.
(c) - tam jest wróg , tam masz strzelać , a nie w tył bo k%rwa do naszych napie#dalasz idioto !!!!
ODPOWIEDZ