ALPHA 4 - 14.06.2015

Informacje, kontakt, itd.

Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu

Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

ALPHA 4 - 14.06.2015

Post autor: zebu »

ALPHA 4 - 14.06.2015

Wysłano: N maja 17, 2015 6:48 pm
przez Mendi

Hey
W imieniu swoim oraz całej ekipy Madness, chciałbym zaprosić was jako ekipę, do wzięcia udziału w imprezie Alpha 4.
Dokładne info będzie ukazywało się w temacie: http://pfasg.pl/viewtopic.php?f=33&t=49 ... fa8fa95302

Chcielibyśmy, byście wystawili ekipę w składzie 4 do 6 osób i potwierdzili w zwrotnym pw swój udział oraz liczebność. Przed impreza otrzymacie współrzędne startu, resztę rozkazów i zadań otrzymacie na miejscu.

Pozdro



LISTA CHĘTNYCH:

1. Zebu
2. Mazor
3. Danpan
4. Damian
5. Tyshia
Ostatnio zmieniony 13-06-2015, 18:06 przez zebu, łącznie zmieniany 7 razy.
ZEB'U
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2024
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Jedziem tam. :-)
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

Panowie!
Przypominam, że żeby tam pojechać potrzeba jeszcze co najmniej jednego żołnierza!
Jest to dość pilne bo muszę odesłać wiadomość zwrotną o składzie drużyny!
ZEB'U
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2024
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Szkoda, że jak zwykle jest takie niskie zainteresowanie czymś ambitniejszym, niż zwykła ebanina. Chłopaki robią ciekawe imprezy, więc wato skorzystać.
Urban
Posty: 22
Rejestracja: 09-05-2011, 14:52
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Urban »

jak nie ma jakoś szczególnych ograniczen wiekowych czy coś w stylu nie należysz do SPAS nie jedziesz to ja był bym chętny ale do tego jeszcze 10 dni od dziś wiec jak nie znajdziecie kogoś to dajcie znać co i jak
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

Niestety organizator zastrzegł sobie tylko pełnoletnie osoby
ZEB'U
Urban
Posty: 22
Rejestracja: 09-05-2011, 14:52
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Urban »

aha okej no ale jak by była podobna sytuacja tylko bez ograniczenia wiekowego a brakowało by kogoś to walcie :D ja chętny
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

OK ;-)
ZEB'U
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2024
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Zasady i mechanika:

OBOWIĄZUJE ZAKAZ SPOŻYWANIA ALKOHOLU.

Będziemy działać na dużym terenie, nie są przewidziane stałe bazy i obozy, więc wszystkie graty i klamoty nosimy ze sobą lub zostawiamy w aucie. Nie ma zakazu formowania własnych małych obozowisk w trakcie trwania scenariusza, hamaki, szałasy i te sprawy... jednak jest zakaz palenia otwartego ognia.
Auta pozostają na wyznaczonych, legalnych parkingach przy wjazdach do lasu - współrzędne otrzymacie mailem.

Prosimy zabrać ze sobą:
-rozum
-telefon
-kompas
-GPS
-gwizdek
-czerwoną szmatę/ kamizelkę

MECHANIKA

Uczestnicy :

1. W Alpha 4 mogą uczestniczyć wszyscy PEŁNOLETNI maniacy którzy zgłoszą swój udział organizatorom.
2. Organizatorzy maja prawo do wykluczenia uczestnika z listy zgłoszeniowej ze względu na wiek ( nieukończenie lat 18 oraz podejrzenia, że nie będzie on stosował się do regulaminu, opartą na dotychczasowej opinii środowiska na temat uczestnika).
3. Organizatorzy maja prawo skontrolować wiek uczestnika przed rozpoczęciem imprezy.


Teren działań:

1. Teren działań wskazują organizatorzy, będzie oznaczony na mapie.
2. Teren wyłączony z gry będzie oznaczony na mapach, a miejsca newralgiczne lub niebezpieczne dodatkowo będą oznaczone taśmami bądź światłami.
3. Uczestnik świadomie opuszczający teren rozgrywki będzie traktowany jako wyeliminowany.
4. Poruszamy się conajmniej w parach - by uniknąć zagubień.

Rozkazy i mapy:

1. Współrzędne startu każda ekipa otrzyma mailowo.
2. Rozkazy i mapy zostaną dostarczone ekipom na miejscu startu.
3. Start scenariusza jest o godz. 8:00, a zakończenie o 20:00
4. Każda ekipa w dowolnym momencie rozgrywki może ewakuować się do auta i odjechać.

Trafienia:

1. Za trafienie uznaje się uderzenie kulki wystrzelonej z repliki innego gracza, również działającego po tej samej stronie (Frendly Fire ON).
2. Za trafienie uznaje się każde uderzenie kulki w osobę, oporządzenie, a także w broń.
3. Możliwa jest również skryta likwidacja przeciwnika, w tym celu należy złapać go obydwoma rękami oraz poinformować go o zlikwidowaniu.
4. Uczestnik który zostanie trafiony sygnalizuje to w sposób widoczny ( przy użyciu czerwonej szmaty/podniesieniem ręki).
5. Uczestnik trafiony siada/kładzie się na ziemi, następnie wyjmuje kartę trafień, czyta i stosuje się do wytycznych.
6. W przypadku karty K.I.A. (killed in action, oznacza ostateczną śmierć osoby i eliminację z dalszych działań).
7. Uczestnik wyeliminowany nie może udzielać uczestnikom nadal grającym żadnych informacji!


Leczenie i procedura TRUP:

1. Uczestnik wyeliminowany siada/kładzie się na ziemi, następnie wyjmuje kartę trafień, czyta i stosuje się do wytycznych.
2. Medyków w scenariuszu nie przewidziano... ale jest za to Szamanka.
3. Każda ekipa otrzyma na starcie komplet kart trafień, każdy uczestnik losuje jedną kartę i otwiera ją dopiero po trafieniu.
4. Wyeliminowany gracz musi się zastosować do polecań na wylosowanej karcie.
5. W przypadku karty ran lekkich - w ciągu 10 min od trafienia, osoba bandażuje sobie rękę lub nogę, całym bandażem, w tym czasie może rozmawiać, ale nie może strzelać, może być również dobita lub wzięta do niewoli; po 10 min od trafienia i obandażowaniu, wraca do gry; ponowne trafienie to automatycznie K.I.A, bez losowania karty.
6. Dobicie polega na dotknięciu rękami rannego przeciwnika i powiedzeniu "nie żyjesz".
7. W przypadku wylosowania WZW (wyłącznie z walki), osoba przez 15 min od trafienia musi leżeć na ziemi, jest żywa, nie zakłada czerwonej szmaty, bandażuje sobie głowę i jest niezdolna do dalszej walki, moze być wtedy wzięta do niewoli lub dobita; po tym czasie ( o ile nie zostaie dobita lub wzięta do niewoli) może chodzić z oddziałem (nie biegać), może rozmawiać, ale nie może strzelać.
WZW można uleczyć u Szamanki.
8. Osoba wylosowująca K.I.A. jest wyeliminowana z dalszej rozgrywki i ma 2 wyjścia:
- podążać jako duch za oddziałem (w pewnym oddaleniu od grupy, kamizelka czerwona na sobie, broń na ramieniu, bez magazynka, zakaz rozmów),
- udać się na punkt ewakuacyjny (do auta).
9. Respy - istnieje ich ograniczona ilość, więcej info u Szamanki.

Niewola:

1. Uczestnik osaczony, ranny bądź otoczony może trafić do niewoli.
2. Gracza z raną lekką do 10 min i WZW do 15 min od trafienia, można wziąć do niewoli lub dobić.
2. Jeniec zobowiązany jest do wyjęcia magazynka z repliki, zawieszenia repliki na plecach oraz wykonywania rozkazów.
3. Jeniec ma zakaz prób ucieczki. Może być puszczony wolno lub odzyskany na zasadzie handlu.
4. Jeniec może larpowo przekazać rzeczy przechodnie (znajdki, artefakty, amunicję itp.) lub zostać obszukany.
5. W przypadku, gdy jeńcowi nie podoba się ta rola, może powiedzieć hasło "biały ręcznik" co skutkuje natychmiastowym uśmierceniem, oddaniem nieśmiertelnika i zwolnieniem z niewoli. Dalej obowiązuje procedura TRUP/K.I.A.

Ograniczenia fps i amunicji:

1. Zakaz używania hi capów.
2. Używamy jedynie magazynków low i midcap.
3. W przypadku pistoletów i replik szturmowych, uczestnik może mieć łącznie max. 300 kulek w magazynkach realnej pojemności + 4 kulki, czyli dla:
m4 34 kulki w magu
ak - 34 kulki w magu
glock 17 - 21 kulek
itd.
4. Przykładowo: jeśli ktoś ma 4 midy do ak, to ładuje łącznie 4x34 kulki.
5. Żołnierz wsparcia ma ograniczenie 800 kulek, za broń wsparcia uznajemy repliki, rzeczywistych karabinów maszynowych M249, M60, RPK, PKM.
6. Sniperzy mają ograniczenie 100 kulek, w magazynkach ładują realną ilość + 4 kulki (swd 10+4 kulki).
7. Można miec ze sobą zapas kulek, ale doładować magazynki można wyłącznie u Handlarza lub po znalezieniu odpowiedniej znajdki.
8. Ilość kulek, pojemność magazynów i stosowanie sie do zasad, może być sprawdzone w każdej chwili przez dowolną postać NPC.
9. Ograniczenia FPS - teren leśny, średnio lub rzadko zarośnięty. Strzelajmy się z głową - najpierw popatrz, później strzelaj. Ograniczenia będą zdroworozsądkowe:
- boczniaki do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia do 500fps, tryb auto
- broń wyborowa 500 do 666fps, TYLKO tryb singiel

10. Niestosowanie się do zasad może skutkować wydaleniem z imprezy i banem dla danej ekipy na wszelkie kolejne imprezy przez nas organizowane.


Pirotechnika:

1. Podczas dnia o możliwości użycia pirotechniki decyduje organizator - zależnie od decyzji nadleśnictwa.
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2024
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Jak macie to weźcie ze sobą jakiś GPS, może być w telefonie.
Tysha
Posty: 214
Rejestracja: 17-05-2015, 20:24
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Tysha »

Znacie dokładną lokalizację? To jest w Jarosławiu czy gdzieś w okolicy?
O jaki GPS chodzi? Google Maps w telefonie wystarczy?
"W szkole najważniejsze są dwa przedmioty - przysposobienie obronne, żeby nauczyć się strzelać, i historia, żeby wiedzieć do kogo."
Andrzej Pilipiuk – "Reputacja"
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

Wiadomość od Mendiego:


Od: Mendi
Do: zebu
Witam
Wasz punkt parkingowy, startu i ewakuacji ma współrzędne: 50°09'46.2"N 22°52'00.4"E
odprawa będzie na miejscu, 14.06.2015 o godz. 8:00. Otrzymacie wtedy dokładne rozkazy, nieśmiertelniki, wytyczne i mapy.
ZEB'U
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

Co do wyjazdu to na chwilę obecną wygląda to tak:

Monika z Damianem wbijają do mnie o 6.00, po drodze z Wojaszówki 6.05 zabieramy Daniela i około 6.15 Mazora z pod Kościoła we Frysztaku, myślę, że w 1,45 h spokojnie dojedziemy na miejsce ;-)
ZEB'U
Tysha
Posty: 214
Rejestracja: 17-05-2015, 20:24
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Tysha »

Sprawdzałam na Google Maps i tam pisze, że z Frysztaka na te koordynaty, które podałeś jest 120 km przez Rzeszów czyli 1h 52 min bez korków... Proponuję wyjechać 15 minut wcześniej, ale jeśli Wam nie pasuje to zostawmy to tak jak jest ;)
"W szkole najważniejsze są dwa przedmioty - przysposobienie obronne, żeby nauczyć się strzelać, i historia, żeby wiedzieć do kogo."
Andrzej Pilipiuk – "Reputacja"
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

To Wy będziecie po imprezie ;-) , ja mogę być gotowy o 5,30 jeśli to nie problem, oczywiście, że lepiej wyjechać wcześniej żeby nie gnać na złamanie karku.
ZEB'U
Tysha
Posty: 214
Rejestracja: 17-05-2015, 20:24
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Tysha »

Racja, będziemy po imprezie, więc dobrze byłoby gdyby ktoś był w stanie przejąć stery w razie gdybyśmy zaniemogli :P To tak na wszelki wypadek... ;)
zebu, umówmy się dyplomatycznie; 5:40 u Ciebie
Jeśli komuś nie pasuje to dajcie znać
"W szkole najważniejsze są dwa przedmioty - przysposobienie obronne, żeby nauczyć się strzelać, i historia, żeby wiedzieć do kogo."
Andrzej Pilipiuk – "Reputacja"
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

Jak dla mnie nie ma problemu :-)
5.40 u mnie, 5.45 zabieramy Daniela, 5.55 zabieramy Mazora.
Mogę również poprowadzić dyliżans ;-) :mrgreen:
ZEB'U
danpan
Posty: 97
Rejestracja: 09-03-2015, 15:02
Lokalizacja: Wojaszówka

Post autor: danpan »

Melduje gotowość :-D
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2024
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Organizator pisze, że wszystko idzie zgodnie z planem, więc impreza się rozkręca i do zobaczenia jutro.
UP. Wszystko idzie zgodnie z planem, drukuję własnie mapy, rozkazy i inne papióry.
Mamy oficjalnie zgodę od nadleśnictwa i myśliwych. Spora część terenu jest lekko podmokła (przydadzą się dobre buty), ale są też piaszczyste odcinki.

Na terenie obowiązuje 3 stopień zagrożenia pożarowego. Bezwzględnie zakazuje się palenia ognisk, używania ognia otwartego, pirotechniki, dymów i palenia fajek. W razie zauważenia dymu lub ognia, zgłoście to bezpośrednio do nadleśniczego – tel. 660 761 809
Awatar użytkownika
Mazor
Posty: 2024
Rejestracja: 23-01-2010, 20:27
Lokalizacja: Frysztak

Post autor: Mazor »

Było git. mam nadzieję, że częściej na takie wypady będziemy jeździć.
Jak mace jakieś zdjęcia to chętnie zobaczę.
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

Dzięki moi drodzy, było super.

ps. Mazor mam twoją PMR-kę ;-)
ZEB'U
Tysha
Posty: 214
Rejestracja: 17-05-2015, 20:24
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Tysha »

Było bardzo fajnie. Dzięki za świetną współpracę i zabawę :)
Mamy kilka zdjęć, ale podeślę je jutro bo dzisiaj już jestem dead =)
Całe szczęście, że to PMR a nie w ch*j zaje*iste radyjko :D
"W szkole najważniejsze są dwa przedmioty - przysposobienie obronne, żeby nauczyć się strzelać, i historia, żeby wiedzieć do kogo."
Andrzej Pilipiuk – "Reputacja"
Awatar użytkownika
zebu
Kapitan
Kapitan
Posty: 3831
Rejestracja: 07-12-2008, 08:28
Lokalizacja: Bajdy k/Krosna

Post autor: zebu »

:mrgreen:
ZEB'U
danpan
Posty: 97
Rejestracja: 09-03-2015, 15:02
Lokalizacja: Wojaszówka

Post autor: danpan »

Było bardzo fajnie, były super akcje,było trochę śmiechu no i oczywiście świetna ekipa. Dzięki drużynie za super spędzona niedzielę. No i te w CH* Z* radyjka :-D
Tysha
Posty: 214
Rejestracja: 17-05-2015, 20:24
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Tysha »

"W szkole najważniejsze są dwa przedmioty - przysposobienie obronne, żeby nauczyć się strzelać, i historia, żeby wiedzieć do kogo."
Andrzej Pilipiuk – "Reputacja"
ODPOWIEDZ