23.08.15 - Rymskie Wzgórza [kamieniołom Pułanki)
Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu
23.08.15 - Rymskie Wzgórza [kamieniołom Pułanki)
Zapraszamy na kolejne spotkanie Rzymskie Wzgórza.
Termin: 23.08.15
Start: 8:00
Miejsce: teren kamieniołomu w Pułankach oraz okoliczny las
Wpisowe: 5zł na mapy bandaże, nieśmiertelniki.
Mechanika/Cele:
Na teren gry wchodzi kilka drużyn, liczące 3 - 6 graczy. Każda drużyna jest dla siebie wroga. Mail'owo rozdysponowane zostaną koordynaty GPS startu/parkingu na 4-5 dni przed scenariuszem. Na miejscu będą: mapa, bandaże (po 1szt dla każdego), "nieśmiertelniki", pozostałe instrukcje. Głównym celem każdej drużyny jest odnalezienie kilku punktów z kodami i zapisanie ich na odpowiedniej karcie. Za każdy kod punkty. Dodatkowe punkty będą za posiadanie nieśmiertelników przeciwnika. Po zakończeniu prosimy podesłać zdjęcie karty kodów oraz nieśmiertelników, aby zweryfikować osiągnięcia. Każda drużyna może w każdej chwili opuścić grę i wrócić do domu.
Dodatkowo na terenie będą rozmieszczeni snajperzy. Ich zadaniem jest nękanie drużyn. Snajperzy również mogą zabierać nieśmiertelniki przeciwnika.
W czasie gry będzie również możliwość dokonania zakupu dodatkowego życia/nieśmiertelnika lub "naprawy" repliki po trafieniu u handlarza. Walutą są nieśmiertelniki wrogiej drużyny lub snajperów. 2 nieśmiertelniki za 1 życie, 1 nieśmiertelnik za "naprawienie" 1 repliki. U Handlarza będzie możliwość uzupełnienia wody.
Trafienia/Medyk:
1. Trafienie w każdą część ciała, oporządzenia liczy się jako trafienie.
2. Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej walki. Można "naprawiać" u handlarza.
3. W przypadku pierwszego trafienia gracz oznacza się szmatą/kamizelką, wyciąga bandaż i kona przez 10min. Po tym czasie K.I.A.. Uleczyć może każdy członek drużyny. Należy zużyć cały bandaż do uleczenia.
4. Po drugim trafieniu - K.I.A., gracz zostawia "nieśmiertelnik" w miejscu trafienia, i może:
a) udać się na parking i czekać na koniec;
b) podążać za swoją drużyną, w sposób nie utrudniający gry pozostałym graczom;
5. Niewola nie jest przewidziana.
6. Snajperzy po trafieniu, zostawiają w miejscu trafienia 1 nieśmiertelnik, odchodzą oznaczeni szmatą/kamizelką na około 100m o miejsca trafienia, odczekują 30 min. i wracają do gry. Respy są przewidziane tylko dla snajperów.
a) snajperzy mają do dyspozycji 3 respy.
Ograniczenia:
Nakładamy limit amunicji oraz FPS odpowiednio dla każdego rodzaju replik:
- boczniaki: 60 kulek, do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa: 300 kulek, do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia (wymagana replika realnej broni wsparcia): 1000 kulek, do 500fps, tryb auto
- broń wyborowa: 100 kulek, do 600fps, TYLKO tryb singiel
Będziemy sprawdzać losowo FPS'y replik w czasie gry.
Zgłoszenia:
Ilość miejsc jest ograniczona.
Zgłoszenia drużyn prosimy wysyłać na: spas.podkarpacie@wp.pl, podając nazwę team'u, ilość osób. Proszę wysyłać zgłoszenia na mail'a, bo nie zawsze sprawdzam PW na każdym forum
Zgłoszenia do snajperów, indywidualne lub grupowe (2-3 osoby) jak wyżej. (Snajperzy powinni poosiadać replikę karabinu snajperskiego/wyborowego oraz stój maskujący, jak maskałat ghille suit.
W odpowiedzi otrzymacie potwierdzenie zgłoszenia, współrzędne startu oraz nr konta do wpłacenia wpisowego. Najlepiej za cała drużynę.
Na razie sama informacja o terminie i miejscu. Rezerwujcie czas. Za kilka dni podam szczegóły.
_______________________
SPAS'owcy, proponuję, abyśmy byli drużyną, wykonującą działania regularnej armii. Głównie były by to patrole oraz obrona punktu. Dopisujcie się w tym temacie.
Lista:
1. Tecq
2. Tysha
3. Eskal
4. ..
Termin: 23.08.15
Start: 8:00
Miejsce: teren kamieniołomu w Pułankach oraz okoliczny las
Wpisowe: 5zł na mapy bandaże, nieśmiertelniki.
Mechanika/Cele:
Na teren gry wchodzi kilka drużyn, liczące 3 - 6 graczy. Każda drużyna jest dla siebie wroga. Mail'owo rozdysponowane zostaną koordynaty GPS startu/parkingu na 4-5 dni przed scenariuszem. Na miejscu będą: mapa, bandaże (po 1szt dla każdego), "nieśmiertelniki", pozostałe instrukcje. Głównym celem każdej drużyny jest odnalezienie kilku punktów z kodami i zapisanie ich na odpowiedniej karcie. Za każdy kod punkty. Dodatkowe punkty będą za posiadanie nieśmiertelników przeciwnika. Po zakończeniu prosimy podesłać zdjęcie karty kodów oraz nieśmiertelników, aby zweryfikować osiągnięcia. Każda drużyna może w każdej chwili opuścić grę i wrócić do domu.
Dodatkowo na terenie będą rozmieszczeni snajperzy. Ich zadaniem jest nękanie drużyn. Snajperzy również mogą zabierać nieśmiertelniki przeciwnika.
W czasie gry będzie również możliwość dokonania zakupu dodatkowego życia/nieśmiertelnika lub "naprawy" repliki po trafieniu u handlarza. Walutą są nieśmiertelniki wrogiej drużyny lub snajperów. 2 nieśmiertelniki za 1 życie, 1 nieśmiertelnik za "naprawienie" 1 repliki. U Handlarza będzie możliwość uzupełnienia wody.
Trafienia/Medyk:
1. Trafienie w każdą część ciała, oporządzenia liczy się jako trafienie.
2. Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej walki. Można "naprawiać" u handlarza.
3. W przypadku pierwszego trafienia gracz oznacza się szmatą/kamizelką, wyciąga bandaż i kona przez 10min. Po tym czasie K.I.A.. Uleczyć może każdy członek drużyny. Należy zużyć cały bandaż do uleczenia.
4. Po drugim trafieniu - K.I.A., gracz zostawia "nieśmiertelnik" w miejscu trafienia, i może:
a) udać się na parking i czekać na koniec;
b) podążać za swoją drużyną, w sposób nie utrudniający gry pozostałym graczom;
5. Niewola nie jest przewidziana.
6. Snajperzy po trafieniu, zostawiają w miejscu trafienia 1 nieśmiertelnik, odchodzą oznaczeni szmatą/kamizelką na około 100m o miejsca trafienia, odczekują 30 min. i wracają do gry. Respy są przewidziane tylko dla snajperów.
a) snajperzy mają do dyspozycji 3 respy.
Ograniczenia:
Nakładamy limit amunicji oraz FPS odpowiednio dla każdego rodzaju replik:
- boczniaki: 60 kulek, do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa: 300 kulek, do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia (wymagana replika realnej broni wsparcia): 1000 kulek, do 500fps, tryb auto
- broń wyborowa: 100 kulek, do 600fps, TYLKO tryb singiel
Będziemy sprawdzać losowo FPS'y replik w czasie gry.
Zgłoszenia:
Ilość miejsc jest ograniczona.
Zgłoszenia drużyn prosimy wysyłać na: spas.podkarpacie@wp.pl, podając nazwę team'u, ilość osób. Proszę wysyłać zgłoszenia na mail'a, bo nie zawsze sprawdzam PW na każdym forum
Zgłoszenia do snajperów, indywidualne lub grupowe (2-3 osoby) jak wyżej. (Snajperzy powinni poosiadać replikę karabinu snajperskiego/wyborowego oraz stój maskujący, jak maskałat ghille suit.
W odpowiedzi otrzymacie potwierdzenie zgłoszenia, współrzędne startu oraz nr konta do wpłacenia wpisowego. Najlepiej za cała drużynę.
Na razie sama informacja o terminie i miejscu. Rezerwujcie czas. Za kilka dni podam szczegóły.
_______________________
SPAS'owcy, proponuję, abyśmy byli drużyną, wykonującą działania regularnej armii. Głównie były by to patrole oraz obrona punktu. Dopisujcie się w tym temacie.
Lista:
1. Tecq
2. Tysha
3. Eskal
4. ..
Ostatnio zmieniony 06-08-2015, 21:25 przez Mazor, łącznie zmieniany 2 razy.
A snajper dla snajpera jest wrogiem czy sojusznikiem?
E: Oczywiście że będę. Mogę być jako snajper albo grać w drużynie w zależności kogo będziecie bardziej potrzebować :)
Po pracy mogę pomóc w przygotowaniach terenu o ile będzie taka potrzeba.
E: Oczywiście że będę. Mogę być jako snajper albo grać w drużynie w zależności kogo będziecie bardziej potrzebować :)
Po pracy mogę pomóc w przygotowaniach terenu o ile będzie taka potrzeba.
Ostatnio zmieniony 03-08-2015, 21:07 przez Tecq, łącznie zmieniany 4 razy.
Mechanika/Cele:
Na teren gry wchodzi kilka drużyn, liczące 3 - 6 graczy. Każda drużyna jest dla siebie wroga. Mail'owo rozdysponowane zostaną koordynaty GPS startu/parkingu na 4-5 dni przed scenariuszem. Na miejscu będą: mapa, bandaże (po 1szt dla każdego), "nieśmiertelniki", pozostałe instrukcje. Głównym celem każdej drużyny jest odnalezienie kilku punktów z kodami i zapisanie ich na odpowiedniej karcie. Za każdy kod punkty. Dodatkowe punkty będą za posiadanie nieśmiertelników przeciwnika. Po zakończeniu prosimy podesłać zdjęcie karty kodów oraz nieśmiertelników, aby zweryfikować osiągnięcia. Każda drużyna może w każdej chwili opuścić grę i wrócić do domu.
Dodatkowo na terenie będą rozmieszczeni snajperzy. Ich zadaniem jest nękanie drużyn. Snajperzy również mogą zabierać nieśmiertelniki przeciwnika.
W czasie gry będzie również możliwość dokonania zakupu dodatkowego życia/nieśmiertelnika lub "naprawy" repliki po trafieniu u handlarza. Walutą są nieśmiertelniki wrogiej drużyny lub snajperów. 2 nieśmiertelniki za 1 życie, 1 nieśmiertelnik za "naprawienie" 1 repliki. U Handlarza będzie możliwość uzupełnienia wody.
Trafienia/Medyk:
1. Trafienie w każdą część ciała, oporządzenia liczy się jako trafienie.
2. Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej walki. Można "naprawiać" u handlarza.
3. W przypadku pierwszego trafienia gracz oznacza się szmatą/kamizelką, wyciąga bandaż i kona przez 10min. Po tym czasie K.I.A.. Uleczyć może każdy członek drużyny. Należy zużyć cały bandaż do uleczenia.
4. Po drugim trafieniu - K.I.A., gracz zostawia "nieśmiertelnik" w miejscu trafienia, i może:
a) udać się na parking i czekać na koniec;
b) podążać za swoją drużyną, w sposób nie utrudniający gry pozostałym graczom;
5. Niewola nie jest przewidziana.
6. Snajperzy po trafieniu, zostawiają w miejscu trafienia 1 nieśmiertelnik, odchodzą oznaczeni szmatą/kamizelką na około 100m o miejsca trafienia, odczekują 30 min. i wracają do gry. Respy są przewidziane tylko dla snajperów.
a) snajperzy mają do dyspozycji 3 respy.
Ograniczenia:
Nakładamy limit amunicji oraz FPS odpowiednio dla każdego rodzaju replik:
- boczniaki: 60 kulek, do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa: 300 kulek, do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia (wymagana replika realnej broni wsparcia): 1000 kulek, do 500fps, tryb auto
- broń wyborowa: 100 kulek, do 600fps, TYLKO tryb singiel
Będziemy sprawdzać losowo FPS'y replik w czasie gry.
Na teren gry wchodzi kilka drużyn, liczące 3 - 6 graczy. Każda drużyna jest dla siebie wroga. Mail'owo rozdysponowane zostaną koordynaty GPS startu/parkingu na 4-5 dni przed scenariuszem. Na miejscu będą: mapa, bandaże (po 1szt dla każdego), "nieśmiertelniki", pozostałe instrukcje. Głównym celem każdej drużyny jest odnalezienie kilku punktów z kodami i zapisanie ich na odpowiedniej karcie. Za każdy kod punkty. Dodatkowe punkty będą za posiadanie nieśmiertelników przeciwnika. Po zakończeniu prosimy podesłać zdjęcie karty kodów oraz nieśmiertelników, aby zweryfikować osiągnięcia. Każda drużyna może w każdej chwili opuścić grę i wrócić do domu.
Dodatkowo na terenie będą rozmieszczeni snajperzy. Ich zadaniem jest nękanie drużyn. Snajperzy również mogą zabierać nieśmiertelniki przeciwnika.
W czasie gry będzie również możliwość dokonania zakupu dodatkowego życia/nieśmiertelnika lub "naprawy" repliki po trafieniu u handlarza. Walutą są nieśmiertelniki wrogiej drużyny lub snajperów. 2 nieśmiertelniki za 1 życie, 1 nieśmiertelnik za "naprawienie" 1 repliki. U Handlarza będzie możliwość uzupełnienia wody.
Trafienia/Medyk:
1. Trafienie w każdą część ciała, oporządzenia liczy się jako trafienie.
2. Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej walki. Można "naprawiać" u handlarza.
3. W przypadku pierwszego trafienia gracz oznacza się szmatą/kamizelką, wyciąga bandaż i kona przez 10min. Po tym czasie K.I.A.. Uleczyć może każdy członek drużyny. Należy zużyć cały bandaż do uleczenia.
4. Po drugim trafieniu - K.I.A., gracz zostawia "nieśmiertelnik" w miejscu trafienia, i może:
a) udać się na parking i czekać na koniec;
b) podążać za swoją drużyną, w sposób nie utrudniający gry pozostałym graczom;
5. Niewola nie jest przewidziana.
6. Snajperzy po trafieniu, zostawiają w miejscu trafienia 1 nieśmiertelnik, odchodzą oznaczeni szmatą/kamizelką na około 100m o miejsca trafienia, odczekują 30 min. i wracają do gry. Respy są przewidziane tylko dla snajperów.
a) snajperzy mają do dyspozycji 3 respy.
Ograniczenia:
Nakładamy limit amunicji oraz FPS odpowiednio dla każdego rodzaju replik:
- boczniaki: 60 kulek, do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa: 300 kulek, do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia (wymagana replika realnej broni wsparcia): 1000 kulek, do 500fps, tryb auto
- broń wyborowa: 100 kulek, do 600fps, TYLKO tryb singiel
Będziemy sprawdzać losowo FPS'y replik w czasie gry.
Ok a jaka jest nasza rola Spasowca nie snajpera. Tak jak normalnego gracza czyli jedno życie, czy jak snajpera czyli 100m i kolejne życie? Bo my chyba nie bierzemy czynnego udziału w grze mamy tylko przeszkadzać drużyną grającym? Snajper ma za zadanie utrudnić grę tak samo jak i my więc chyba powinniśmy być na podobnych zasadach?
Do scenariusza coraz bliżej. Są jeszcze wolne miejsca zarówno do drużyn oraz snajperów. Zachęcam do zgłaszania się. Jeżeli jakaś drużyna lub snajper wysłał zgłoszenie, a do tej pory nie otrzymał odpowiedzi, proszę o kontakt. Może być PW.
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń jako drużyna to środa (19.08.) do 22:00 Snajperzy mogą nadsyłać do soboty do 20:00
U handlarza będzie również możliwość uzupełnienia wody oraz zjedzenia czegoś na ciepło.
-----
Jak wspominaliśmy na terenie będzie miał stanowisko Handlarz. Można będzie u niego wymienić zdobyte nieśmiertelniki przeciwników na dodatkowe życie. W wyjątkowych sytuacjach życie można będzie wykupić w zamian za wykonanie zadania/polecenia handlarza.
Teren wokół stanowiska Handlarza jest wyłączony z prowadzenia ognia z replik. W przypadku, gdy ktoś złamie zakaz, zostanie pozbawiony nieśmiertelnika. (czyt. życia)
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń jako drużyna to środa (19.08.) do 22:00 Snajperzy mogą nadsyłać do soboty do 20:00
U handlarza będzie również możliwość uzupełnienia wody oraz zjedzenia czegoś na ciepło.
-----
Jak wspominaliśmy na terenie będzie miał stanowisko Handlarz. Można będzie u niego wymienić zdobyte nieśmiertelniki przeciwników na dodatkowe życie. W wyjątkowych sytuacjach życie można będzie wykupić w zamian za wykonanie zadania/polecenia handlarza.
Teren wokół stanowiska Handlarza jest wyłączony z prowadzenia ognia z replik. W przypadku, gdy ktoś złamie zakaz, zostanie pozbawiony nieśmiertelnika. (czyt. życia)
@Tecq, nie ma potrzeby niczego pilnować. O której chcecie się tam pojawić? Proponuję koczować na polanie koło wiaty, jest miejsce na ogień i blisko parkingu.
Jest jeszcze sprawa, proszę aby każdy miał 5zł na wpisowe. Najlepiej dacie mi na miejscu.
Proszę, aby nie zrywać kartek z kodami, niech każdy ma szansę znaleźć wszystkie.
Obowiązuje zakaz używana pirotechniki oraz otwartego ognia.
Jest jeszcze sprawa, proszę aby każdy miał 5zł na wpisowe. Najlepiej dacie mi na miejscu.
Proszę, aby nie zrywać kartek z kodami, niech każdy ma szansę znaleźć wszystkie.
Obowiązuje zakaz używana pirotechniki oraz otwartego ognia.