MilSim: Kompleks wojskowy "Antonov"
: 10-09-2015, 17:58
4 październikaw godzinach 09:30 - 17:00
Brzeźnica (GPS zostanie podany później)
Rescue Team Tarnów (RTT) oraz Im Going In Dębica (I.G.I) zapraszają Was serdecznie na MilSima jesiennego w terenie!
_________________________________
Miejsce: Brzeźnica (koło Dębicy)
Godzina rozpoczęcia: 10 (zbiórka zaczyna się od 8:30) (o 10 planowane rozpoczęcie sceanariusza)
Godzina zakończenia: 16/17
Wpisowe: 5 zł (na mapy i przygotowanie terenu)
_________________________________
Uczestnik zlotu musi mieć ukończone 18 lat (w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się udział osób od 16 roku życia, po wcześniejszym kontakcie z organizatorem).
Po wylegitymowaniu się i przestrzelaniu repliki na chronometrze - uczestnik ma prawo wejścia na teren rozgrywki, gdzie dostanie dalsze instrukcje.
__________________________________
Scenariusz:
"W trakcie zaciętych bojów na południu Polski, na zapleczu armii Związku radzieckiego trwały tajne badania nad zwiększeniem efektywności produkcji. Eksperymenty nad niestabilną materią doprowadziły do radioaktywnego skażenia regionu. Niedawne odkrycie minerału "Gazdrenu" [https://www.facebook.com/events/1584472375146797/] zmieniło jednak tok badań. Komleks wojskowy "Antonov" mimo zniszczenia i skażenia wciąż kryje w sobie wiele tajemnic. Zdobycie niestabilnej materii oraz wyników dotychczasowych badań stało się nagłym priorytetem"
__________________________________
Założenia scenariusza:
- 60 ludzi max (30 miejsc na każdą frakcję z czego 15 miejsc dla RTT). Możliwość wyboru frakcji.
- Drużyny w równowadze (50% do 50%)
- Zasady dominacji wraz z wykonywaniem zadań
Zasady scenariusza:
1) Zadania dla obu armii punktowane + zadanie dodatkowe dla każdej
a) Rozłożenie sztabu polowego w terenie (jako resp) i utrzymanie go do końca gry
b) Zajęcie "podziemnego kompleksu"
- Odkażenie regionu
- Znalezienie dokumentacji badań (planowane 3 teczki)
- Przeniesienie beczek z niestabilną materią (3-5 beczek)
- Utrzymanie komplesu na końcu gry
- Utrzymanie czasowe kompleksu [zegar dominacji)
c) Zajęcie punktu posterunkowego A na końcu gry
d) Zajęcie punktu posterunkowego B na końcu gry
e) Odnalezienie (na podstawie map) punktu radiostacji z danymi
__________________________________
Mechanika rozgrywki:
Medycy:
Każda frakcja będzie miała medyka. Medyk może uleczyć 1 raz daną osobę zanim uda się na respa. Medyk nie może się sam leczyć.
Medykiem może zostać każdy, kto będzie posiadał specjalnie oznaczoną apteczkę.
Leczenie oznacza złużycie CAŁEGO bandaża na obwiązanie go wokół ramienia. Wszelkie inne sposoby będą traktowane jako niewłaściwe.
Respawn:
W przypadku armii głównej w każdej 30 minucie godziny (10:00, 10:30, 11:00) w sztabie
Po dostaniu kuli – niezależnie czy jest medyk w pobliżu czy nie, dany gracz musi leżeć 120 sek (może odliczać na głos)
Ponowne trafienie bądź stwierdzenie przez przeciwnika dobicia (nie musi tego robić fizycznie) eliminuje możliwość wyleczenia przez medyka.
Pirotechnika:
– Granaty - dopuszczone są wyłącznie atestowane granaty asg dostępne w sklepach
lub granaty zatwierdzone przez organizatora.
- Świece dymne - dopuszczone są wyłącznie atestowane świece dostępne w sklepach
lub granaty zatwierdzone przez organizatora.
- Świece strobo/oświetlające - dopuszczone są wyłącznie atestowane świece dostępne
w sklepach lub granaty, zatwierdzone przez organizatora.
UWAGA: Użycie środków pirotechnicznych może zostać wstrzymane jeśli zostanie
ogłoszony stan zagrożenia przeciwpożarowego. Ze względów bezpieczeństwa kategorycznie
zabrania się używania pirotechniki własnej produkcji!
Siła replik:
– Broń szturmowa: max 450 fps. (w budynkach TYLKO pojedynczy)
– Broń boczna (pistolet, pistolet maszynowy): 350 fps. Tylko broń boczna dopuszczona
jest do walki na bliskich odległościach np. walki w pomieszczeniach.
– Broń wsparcia (wymagana replika prawdziwego karabinu wsparcia zasilanego
z taśmy, boxa lub druma): max 470 fps.
– Broń snajperska (wymagana replika karabinu snajperskiego): max 600 fps, snajper
może używać tylko ognia pojedynczego.
Pomiar mocy replik. W trakcie rejestracji każda broń zostaje sprawdzona na chronometrze
i stosownie oznaczona.
UWAGA: Organizator zastrzega sobie prawo do wyrywkowego pomiaru mocy replik
broni w trakcie gry. Pomiaru dokonuje moderator w asyście 1 świadka. W wypadku
stwierdzenia nieprawidłowości uczestnik może zostać ukarany wydłużonym respawnem
lub jeśli stwierdzi się oszustwo usunięty z rozgrywki i poproszony o opuszczenie
terenu rozgrywki.Postrzał w broń jest traktowany jako trwałe uszkodzenie broni uniemożliwiające
prowadzenie ognia. Broń może ponownie być użyta po wyjściu z respawnu.
Amunicja:
Ograniczona – dodatkowo nie można się ładować w trakcie walk. Jedynie w sztabie oraz w bazie głównej (tzw. Zakaz doładowania w walce – walczysz co zabrałeś ze sobą)
Hi-capy – do 300 kul
Mid capy – max 4 magazynki
low capy – max 6 magazynków
Drum/box – do 1000 kulek
Do tygodnia zostanie opublikowany formularz zgłoszeniowy na wydarzenie.
LISTA:
1. Tecq
2. Zebu
3. Mazor
4. Danpan
5. ...
Brzeźnica (GPS zostanie podany później)
Rescue Team Tarnów (RTT) oraz Im Going In Dębica (I.G.I) zapraszają Was serdecznie na MilSima jesiennego w terenie!
_________________________________
Miejsce: Brzeźnica (koło Dębicy)
Godzina rozpoczęcia: 10 (zbiórka zaczyna się od 8:30) (o 10 planowane rozpoczęcie sceanariusza)
Godzina zakończenia: 16/17
Wpisowe: 5 zł (na mapy i przygotowanie terenu)
_________________________________
Uczestnik zlotu musi mieć ukończone 18 lat (w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się udział osób od 16 roku życia, po wcześniejszym kontakcie z organizatorem).
Po wylegitymowaniu się i przestrzelaniu repliki na chronometrze - uczestnik ma prawo wejścia na teren rozgrywki, gdzie dostanie dalsze instrukcje.
__________________________________
Scenariusz:
"W trakcie zaciętych bojów na południu Polski, na zapleczu armii Związku radzieckiego trwały tajne badania nad zwiększeniem efektywności produkcji. Eksperymenty nad niestabilną materią doprowadziły do radioaktywnego skażenia regionu. Niedawne odkrycie minerału "Gazdrenu" [https://www.facebook.com/events/1584472375146797/] zmieniło jednak tok badań. Komleks wojskowy "Antonov" mimo zniszczenia i skażenia wciąż kryje w sobie wiele tajemnic. Zdobycie niestabilnej materii oraz wyników dotychczasowych badań stało się nagłym priorytetem"
__________________________________
Założenia scenariusza:
- 60 ludzi max (30 miejsc na każdą frakcję z czego 15 miejsc dla RTT). Możliwość wyboru frakcji.
- Drużyny w równowadze (50% do 50%)
- Zasady dominacji wraz z wykonywaniem zadań
Zasady scenariusza:
1) Zadania dla obu armii punktowane + zadanie dodatkowe dla każdej
a) Rozłożenie sztabu polowego w terenie (jako resp) i utrzymanie go do końca gry
b) Zajęcie "podziemnego kompleksu"
- Odkażenie regionu
- Znalezienie dokumentacji badań (planowane 3 teczki)
- Przeniesienie beczek z niestabilną materią (3-5 beczek)
- Utrzymanie komplesu na końcu gry
- Utrzymanie czasowe kompleksu [zegar dominacji)
c) Zajęcie punktu posterunkowego A na końcu gry
d) Zajęcie punktu posterunkowego B na końcu gry
e) Odnalezienie (na podstawie map) punktu radiostacji z danymi
__________________________________
Mechanika rozgrywki:
Medycy:
Każda frakcja będzie miała medyka. Medyk może uleczyć 1 raz daną osobę zanim uda się na respa. Medyk nie może się sam leczyć.
Medykiem może zostać każdy, kto będzie posiadał specjalnie oznaczoną apteczkę.
Leczenie oznacza złużycie CAŁEGO bandaża na obwiązanie go wokół ramienia. Wszelkie inne sposoby będą traktowane jako niewłaściwe.
Respawn:
W przypadku armii głównej w każdej 30 minucie godziny (10:00, 10:30, 11:00) w sztabie
Po dostaniu kuli – niezależnie czy jest medyk w pobliżu czy nie, dany gracz musi leżeć 120 sek (może odliczać na głos)
Ponowne trafienie bądź stwierdzenie przez przeciwnika dobicia (nie musi tego robić fizycznie) eliminuje możliwość wyleczenia przez medyka.
Pirotechnika:
– Granaty - dopuszczone są wyłącznie atestowane granaty asg dostępne w sklepach
lub granaty zatwierdzone przez organizatora.
- Świece dymne - dopuszczone są wyłącznie atestowane świece dostępne w sklepach
lub granaty zatwierdzone przez organizatora.
- Świece strobo/oświetlające - dopuszczone są wyłącznie atestowane świece dostępne
w sklepach lub granaty, zatwierdzone przez organizatora.
UWAGA: Użycie środków pirotechnicznych może zostać wstrzymane jeśli zostanie
ogłoszony stan zagrożenia przeciwpożarowego. Ze względów bezpieczeństwa kategorycznie
zabrania się używania pirotechniki własnej produkcji!
Siła replik:
– Broń szturmowa: max 450 fps. (w budynkach TYLKO pojedynczy)
– Broń boczna (pistolet, pistolet maszynowy): 350 fps. Tylko broń boczna dopuszczona
jest do walki na bliskich odległościach np. walki w pomieszczeniach.
– Broń wsparcia (wymagana replika prawdziwego karabinu wsparcia zasilanego
z taśmy, boxa lub druma): max 470 fps.
– Broń snajperska (wymagana replika karabinu snajperskiego): max 600 fps, snajper
może używać tylko ognia pojedynczego.
Pomiar mocy replik. W trakcie rejestracji każda broń zostaje sprawdzona na chronometrze
i stosownie oznaczona.
UWAGA: Organizator zastrzega sobie prawo do wyrywkowego pomiaru mocy replik
broni w trakcie gry. Pomiaru dokonuje moderator w asyście 1 świadka. W wypadku
stwierdzenia nieprawidłowości uczestnik może zostać ukarany wydłużonym respawnem
lub jeśli stwierdzi się oszustwo usunięty z rozgrywki i poproszony o opuszczenie
terenu rozgrywki.Postrzał w broń jest traktowany jako trwałe uszkodzenie broni uniemożliwiające
prowadzenie ognia. Broń może ponownie być użyta po wyjściu z respawnu.
Amunicja:
Ograniczona – dodatkowo nie można się ładować w trakcie walk. Jedynie w sztabie oraz w bazie głównej (tzw. Zakaz doładowania w walce – walczysz co zabrałeś ze sobą)
Hi-capy – do 300 kul
Mid capy – max 4 magazynki
low capy – max 6 magazynków
Drum/box – do 1000 kulek
Do tygodnia zostanie opublikowany formularz zgłoszeniowy na wydarzenie.
LISTA:
1. Tecq
2. Zebu
3. Mazor
4. Danpan
5. ...