MilSim "Kopalnie Gazdrenu" 24.04.2016
: 03-04-2016, 19:54
Organizator: RTT oraz IGI
24 kwietnia w godzinach 10:00 - 16:00, miejsce: Łękawka
Rescue Team Tarnów oraz I.G.I (Im Going In) Dębica zapraszają serdecznie na wiosennego MilSima o dosyć tajemniczej nazwie "Kopalnie Gazdrenu". Ostatnią część "trylogii" historii o cennym fikcyjnym minerale - Gazdrenie.
_________________________
PODSTAWOWE DANE:
Data: 24.04 (niedziela)
Miejsce: Łękawka (około 12 km na południe od Tarnowa)
Godzina rozpoczęcia: 10:00
Godzina zakończenia: 16:00/16:30
Wpisowe: 10 zł (na mapy,granaty, wodę, sprzęt i przygotowanie terenu)
________________________
SCENARIUSZ:
Po odkryciu tajemnicy Gazdrenu, bardzo cennego surowca - w lecie poprzedniego roku (https://www.facebook.com/events/1584472375146797/) oraz technologii ich rafinacji zdobytej w kompleksie Antonov (https://www.facebook.com/events/1491248444526269/), nowopowstała na zgliszczach ZSRR - Rosja stanęła przed trudnym wyzwaniem - albo zdobędą kontrolę nad niedawno odkrytymi kopalniami, albo będą musieli wycofać się z regionu tracąc nadwyrężony już status super-mocarstwa.
Na podstawie informacji wywiadu zlokalizowano wspomniane kopalnie Gazdrenu w południowej Polsce. Dowództwo sił rosyjskich postanowiło zaryzykować i zorganizować uderzenie z całą siłą w regionie.
Amerykańskie siły specjalne zostały wysłane w celu zatrzymania ofensywy aż do przybycia wsparcia.
To ostatnia szansa by Rosjanie nie stracili wpływów w środkowej Europie i odbudowali swoją gospodarkę!
______________________
MECHANIKA ROZGRYWKI (będzie podana także w regulaminie w kolejnych dniach)
-----------------
Trafienia i sygnalizacja trafień:
Każde trafienie jest śmiertelne - organizatorzy nie przewidują wyjątków dla osób z balistyką. ZALECAMY posiadanie odblaskowej koszulki w celu jasnej sygnalizacji trafienia.
Postrzał w broń jest traktowany jako trwałe uszkodzenie broni uniemożliwiające prowadzenie ognia. Broń może ponownie być użyta po wyjściu z respawnu.
-----------------
Medycy:
Każdy żołnierz otrzyma swój osobisty bandaż, którym inny kompan może uleczyć rannego. Nie można leczyć siebie samego! Poprawne "uleczenie" rozumiane jest poprzez złużycie całego bandaża na jednym z ramieni.
W ramach scenariusza będzie możliwośc uzupełnienia bandaży.
------------------
Respawn:
W każdej 20 minucie godziny (10:20 - 10:40 - 11:00)
Po dostaniu kuli – niezależnie czy jest medyk w pobliżu czy nie, dany gracz musi leżeć 120 sek (może odliczać na głos)
Ponowne trafienie bądź stwierdzenie przez przeciwnika dobicia (nie musi tego robić fizycznie) eliminuje możliwość wyleczenia przez medyka.
W razie konieczności czas respów może ulec zmianie!
-------------------
Pirotechnika:
- Granaty - dopuszczone są wyłącznie atestowane granaty asg dostępne w sklepach lub granaty zatwierdzone przez organizatora.
- Świece dymne - dopuszczone są atestowane świece dostępne w sklepach lub granaty zatwierdzone przez organizatora
– Miny akustyczne (sygnalizatory dźwiękowe) nie działają jak miny mogą być użyte wyłącznie jako sygnalizatory.
– Miny Claymore odpalane elektrycznie rażą kulkami
oraz zabijają wszystkich, którzy znajdują się przed miną w odległości 5
metrów od eksplozji.
UWAGA: Użycie środków pirotechnicznych może zostać wstrzymane jeśli zostanie ogłoszony stan zagrożenia przeciwpożarowego. Ze względów bezpieczeństwa zakaz jest używania granatów własnej produkcji BEZ zatwierdzenia przez organizatora
-----------------
Siła replik:
- Broń szturmowa: max 450 fps.
- Broń boczna (pistolet, pistolet maszynowy): 350 fps.
- Broń wsparcia (wymagana replika prawdziwego karabinu wsparcia zasilanego z taśmy, boxa lub druma): max 550 fps.
- Broń snajperska (wymagana replika karabinu snajperskiego): max 600 fps, snajper może używać tylko ognia pojedynczego i musi posiadać broń wsparcia (bliskie pojedynki)
Pomiar mocy replik. W trakcie rejestracji każda broń zostaje sprawdzona na chronometrze i stosownie oznaczona.
UWAGA: Organizator zastrzega sobie prawo do wyrywkowego pomiaru mocy replik
broni w trakcie gry. Pomiaru dokonuje moderator w asyście 1 świadka. W wypadku stwierdzenia nieprawidłowości uczestnik może zostać ukarany wydłużonym respawnem lub jeśli stwierdzi się oszustwo usunięty z rozgrywki i poproszony o opuszczenie terenu rozgrywki.
-----------------
Amunicja:
Ograniczona – dodatkowo nie można się ładować w trakcie walk. Jedynie w sztabie oraz w bazie głównej (tzw. Zakaz doładowania w walce – walczysz co zabrałeś ze sobą)
Hi-capy – 1 hi cap po 400 bądź 2 po 200 np jak ktoś ma krótkie
Mid capy – max 4 magazynki
low capy – max 6 magazynków
Będziemy wyrywkowo sprawdzać
-----------------
Formularze, zgody, regulaminy
WKRÓTCE zostaną oficjalnie opublikowane
Zapraszamy RTT i I.G.I
1. Zebu
2. Tecq
3. Dudish
4. Mazor
5. Danpan
6. Tysha
24 kwietnia w godzinach 10:00 - 16:00, miejsce: Łękawka
Rescue Team Tarnów oraz I.G.I (Im Going In) Dębica zapraszają serdecznie na wiosennego MilSima o dosyć tajemniczej nazwie "Kopalnie Gazdrenu". Ostatnią część "trylogii" historii o cennym fikcyjnym minerale - Gazdrenie.
_________________________
PODSTAWOWE DANE:
Data: 24.04 (niedziela)
Miejsce: Łękawka (około 12 km na południe od Tarnowa)
Godzina rozpoczęcia: 10:00
Godzina zakończenia: 16:00/16:30
Wpisowe: 10 zł (na mapy,granaty, wodę, sprzęt i przygotowanie terenu)
________________________
SCENARIUSZ:
Po odkryciu tajemnicy Gazdrenu, bardzo cennego surowca - w lecie poprzedniego roku (https://www.facebook.com/events/1584472375146797/) oraz technologii ich rafinacji zdobytej w kompleksie Antonov (https://www.facebook.com/events/1491248444526269/), nowopowstała na zgliszczach ZSRR - Rosja stanęła przed trudnym wyzwaniem - albo zdobędą kontrolę nad niedawno odkrytymi kopalniami, albo będą musieli wycofać się z regionu tracąc nadwyrężony już status super-mocarstwa.
Na podstawie informacji wywiadu zlokalizowano wspomniane kopalnie Gazdrenu w południowej Polsce. Dowództwo sił rosyjskich postanowiło zaryzykować i zorganizować uderzenie z całą siłą w regionie.
Amerykańskie siły specjalne zostały wysłane w celu zatrzymania ofensywy aż do przybycia wsparcia.
To ostatnia szansa by Rosjanie nie stracili wpływów w środkowej Europie i odbudowali swoją gospodarkę!
______________________
MECHANIKA ROZGRYWKI (będzie podana także w regulaminie w kolejnych dniach)
-----------------
Trafienia i sygnalizacja trafień:
Każde trafienie jest śmiertelne - organizatorzy nie przewidują wyjątków dla osób z balistyką. ZALECAMY posiadanie odblaskowej koszulki w celu jasnej sygnalizacji trafienia.
Postrzał w broń jest traktowany jako trwałe uszkodzenie broni uniemożliwiające prowadzenie ognia. Broń może ponownie być użyta po wyjściu z respawnu.
-----------------
Medycy:
Każdy żołnierz otrzyma swój osobisty bandaż, którym inny kompan może uleczyć rannego. Nie można leczyć siebie samego! Poprawne "uleczenie" rozumiane jest poprzez złużycie całego bandaża na jednym z ramieni.
W ramach scenariusza będzie możliwośc uzupełnienia bandaży.
------------------
Respawn:
W każdej 20 minucie godziny (10:20 - 10:40 - 11:00)
Po dostaniu kuli – niezależnie czy jest medyk w pobliżu czy nie, dany gracz musi leżeć 120 sek (może odliczać na głos)
Ponowne trafienie bądź stwierdzenie przez przeciwnika dobicia (nie musi tego robić fizycznie) eliminuje możliwość wyleczenia przez medyka.
W razie konieczności czas respów może ulec zmianie!
-------------------
Pirotechnika:
- Granaty - dopuszczone są wyłącznie atestowane granaty asg dostępne w sklepach lub granaty zatwierdzone przez organizatora.
- Świece dymne - dopuszczone są atestowane świece dostępne w sklepach lub granaty zatwierdzone przez organizatora
– Miny akustyczne (sygnalizatory dźwiękowe) nie działają jak miny mogą być użyte wyłącznie jako sygnalizatory.
– Miny Claymore odpalane elektrycznie rażą kulkami
oraz zabijają wszystkich, którzy znajdują się przed miną w odległości 5
metrów od eksplozji.
UWAGA: Użycie środków pirotechnicznych może zostać wstrzymane jeśli zostanie ogłoszony stan zagrożenia przeciwpożarowego. Ze względów bezpieczeństwa zakaz jest używania granatów własnej produkcji BEZ zatwierdzenia przez organizatora
-----------------
Siła replik:
- Broń szturmowa: max 450 fps.
- Broń boczna (pistolet, pistolet maszynowy): 350 fps.
- Broń wsparcia (wymagana replika prawdziwego karabinu wsparcia zasilanego z taśmy, boxa lub druma): max 550 fps.
- Broń snajperska (wymagana replika karabinu snajperskiego): max 600 fps, snajper może używać tylko ognia pojedynczego i musi posiadać broń wsparcia (bliskie pojedynki)
Pomiar mocy replik. W trakcie rejestracji każda broń zostaje sprawdzona na chronometrze i stosownie oznaczona.
UWAGA: Organizator zastrzega sobie prawo do wyrywkowego pomiaru mocy replik
broni w trakcie gry. Pomiaru dokonuje moderator w asyście 1 świadka. W wypadku stwierdzenia nieprawidłowości uczestnik może zostać ukarany wydłużonym respawnem lub jeśli stwierdzi się oszustwo usunięty z rozgrywki i poproszony o opuszczenie terenu rozgrywki.
-----------------
Amunicja:
Ograniczona – dodatkowo nie można się ładować w trakcie walk. Jedynie w sztabie oraz w bazie głównej (tzw. Zakaz doładowania w walce – walczysz co zabrałeś ze sobą)
Hi-capy – 1 hi cap po 400 bądź 2 po 200 np jak ktoś ma krótkie
Mid capy – max 4 magazynki
low capy – max 6 magazynków
Będziemy wyrywkowo sprawdzać
-----------------
Formularze, zgody, regulaminy
WKRÓTCE zostaną oficjalnie opublikowane
Zapraszamy RTT i I.G.I
1. Zebu
2. Tecq
3. Dudish
4. Mazor
5. Danpan
6. Tysha