ASH "Kluż - Obrona Siedmiogrodu" 28-29/09/18
Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu
Sprawa z zabieraniem się wygląda tak:
10.30 wyjeżdżam z łężan
10.40 jestem u biszkopta
11.00 dworzec krosno ( ten parking za dworcem, tam gdzie zatrzymują się autobusy na rzeszów i krk)
11.30 Bajdy
Także w każdym z tych miejsc mogę kogoś zgarnąć. Trasą lecimy na Dębice, potem Kielce, więc jak komuś bliżej do jakiegoś charakterystycznego punktu przy trasie to dawać znać :)
10.30 wyjeżdżam z łężan
10.40 jestem u biszkopta
11.00 dworzec krosno ( ten parking za dworcem, tam gdzie zatrzymują się autobusy na rzeszów i krk)
11.30 Bajdy
Także w każdym z tych miejsc mogę kogoś zgarnąć. Trasą lecimy na Dębice, potem Kielce, więc jak komuś bliżej do jakiegoś charakterystycznego punktu przy trasie to dawać znać :)
Panowie nie pojadę z wami. Właśnie dzwonili do mnie z zaproszeniem na test sprawnościowy w ten piątek. Bez problemu mogę pokryć koszt wachy za moje miejsce:) Zajebistej zabawy!
Jak macie jakiegoś znajomka to możne jechać na moje nazwisko.
Jak macie jakiegoś znajomka to możne jechać na moje nazwisko.
"...W Polsce jak w lesie, nie kurwa w Polsce jak w chlewie obsranym gównem" Testoviron (2007-2013)
Organizator dorzucił jeszcze garść informacji.
" No dobra, już jutro zaczyna się impreza dlatego kilka informacji.
Przypominam plan godzinowy:
Piątek:
- 20:00 – odprawa
- 21:00 – start gry (zachód słońca jest o 18:30)
- 00:00 – koniec gry
Sobota:
- 9:00 odprawa
- 10:00 – start gry
- 15:00 – koniec gry
Plan jest jak najbardziej aktualny, tylko musze tutaj zaznaczyć taką informację, że o ile w piątek w zależności od sytuacji i chęci, można jakieś elementy opóźnić, czy przedłużyć, o tyle w sobotę plan będzie całkowicie przestrzegany. Gra zacznie się o 10:00 po wcześniejszej odprawie i skończy o 15:00. Osoby które się spóźnią dołączą w trakcie.
W czasie dnia i nocy nie ma przewidzianych żadnych dłuższych przerw na jedzenie czy odpoczynek. Oczywiście, zawsze będzie można pójść do głównej hali w czasie gry.
W przeciwieństwie do zeszłego roku, samochody nie będą stać na hali, a na zewnątrz.
Na miejscu można nocować jak się chce, rozbić namiot, na hali, w aucie, czy sobie znaleźć przyjemny pokój, piwnicę lub okop do przespania się.
Jest dostęp do prądu i do wody (zimnej). Co do prądu, to polecam mieć jednak jakiś rozgałęziacz bo rok i 2 temu już brakowało gniazdek.
Na miejscu będzie też herbata ;)
Na noc przypominam o posiadaniu tracerów lub jakiegoś światła chemicznego na lufie. Jak się nie będzie mialo, to dam do przyklejenia, ale nie jest za wygodne. Dobrze jest też mieć jakąś zwykła latarkę i OBOWIĄZKOWO czerwone światło dla trupa.
W sobotę, jeśli część scenariuszowa pójdzie znacznie szybciej niż zakładamy, przygotowaliśmy pewien tryb gry, który chcielibyśmy sprawdzić, dlatego wrzucam tutaj do niego zasady by wcześniej się z nim zapoznać. Ale oczywiście będzie to wprowadzone tylko, jeśli Rosjanie aż nazbyt wczują się w zwycięski pochód w 1945r. ;)
Na terenie gry będą rozmieszczone respy dla Niemców i Rosjan, ich bazy, a także 3 pozycje do przejęcia. Na każdej pozycji będą flagi do zmiany w zależności od tego kto posiada punkt. W bazach nie będzie flag do przejęcia ale też będą oznaczone. Na pozycjach znajdować się będą także kartki do wpisania godziny kiedy się ją zajęło. Każdy gracz wychodzący z respa zabiera ze sobą żeton swojej frakcji. Każdy taki żeton to jest punkt, który muszą zdobyć przeciwnicy. Jeśli jakaś osoba zginie, musi ten żeton zostawić na pozycji swojej frakcji, lub jeśli jest się od takiej daleko bo np. było się właśnie w natarciu na wrogą pozycję, musi go zostawić w swojej bazie. W taki sposób, z czasem w bazach i pozycjach będzie coraz więcej żetonów. Kiedy się przejmuje wrogą pozycję, zabiera się z niej wszystkie żetony jakie się tam znajdowały. W przypadku bazy, wystarczy po prostu się do niej dostać i zgarnąć leżące tam żetony (wejść, zabrać, wyjść). Dodatkowo, za każde pełne 10 minut trzymania danej pozycji dostaje się 5 punktów. Dowódcy będą mieli żetony w innym kształcie warte 5 punktów. Wygrywa drużyna, która na koniec zbierze więcej punktów. Teoretycznie można wygrać albo na jak najwięcej zabić przeciwnika, długie trzymanie pozycji, lub to i to. Dzięki temu też będzie można zobaczyć, która strona skuteczniej zabijała przeciwników.
Co ważne do zapamiętania:
- Gdy ktoś zginie, ZAWSZE musi zostawić w odpowiednim miejscu żeton. Nie wolno mu wrócić na respa z nim.
- Gdy ktoś wychodzi z respa MUSI mieć przy sobie nowy żeton.
- Nie ma opcji by podnieść z jakiegoś punktu czy bazy sojusznicze żetony. Zbiera się tylko i wyłącznie wrogie. Sojuszniczych żetonów można bronić by nie wpadły w ręce wroga.
- Jako, że za trzymanie pozycji dostaje się punkty, warto ich bronić.
- Im więcej żetonów leży na jakiejś pozycji, tym pilniej powinna być ona broniona. Za stratę wróg dostanie dużo punktów.
Na koniec jeszcze przypominam numery telefonów do organizatorów:
Marek (XrayPl) - 502 594 723
MICHAL - 605 355 210
Ostry - 530 784 206
Michael - 791 200 795 "
" No dobra, już jutro zaczyna się impreza dlatego kilka informacji.
Przypominam plan godzinowy:
Piątek:
- 20:00 – odprawa
- 21:00 – start gry (zachód słońca jest o 18:30)
- 00:00 – koniec gry
Sobota:
- 9:00 odprawa
- 10:00 – start gry
- 15:00 – koniec gry
Plan jest jak najbardziej aktualny, tylko musze tutaj zaznaczyć taką informację, że o ile w piątek w zależności od sytuacji i chęci, można jakieś elementy opóźnić, czy przedłużyć, o tyle w sobotę plan będzie całkowicie przestrzegany. Gra zacznie się o 10:00 po wcześniejszej odprawie i skończy o 15:00. Osoby które się spóźnią dołączą w trakcie.
W czasie dnia i nocy nie ma przewidzianych żadnych dłuższych przerw na jedzenie czy odpoczynek. Oczywiście, zawsze będzie można pójść do głównej hali w czasie gry.
W przeciwieństwie do zeszłego roku, samochody nie będą stać na hali, a na zewnątrz.
Na miejscu można nocować jak się chce, rozbić namiot, na hali, w aucie, czy sobie znaleźć przyjemny pokój, piwnicę lub okop do przespania się.
Jest dostęp do prądu i do wody (zimnej). Co do prądu, to polecam mieć jednak jakiś rozgałęziacz bo rok i 2 temu już brakowało gniazdek.
Na miejscu będzie też herbata ;)
Na noc przypominam o posiadaniu tracerów lub jakiegoś światła chemicznego na lufie. Jak się nie będzie mialo, to dam do przyklejenia, ale nie jest za wygodne. Dobrze jest też mieć jakąś zwykła latarkę i OBOWIĄZKOWO czerwone światło dla trupa.
W sobotę, jeśli część scenariuszowa pójdzie znacznie szybciej niż zakładamy, przygotowaliśmy pewien tryb gry, który chcielibyśmy sprawdzić, dlatego wrzucam tutaj do niego zasady by wcześniej się z nim zapoznać. Ale oczywiście będzie to wprowadzone tylko, jeśli Rosjanie aż nazbyt wczują się w zwycięski pochód w 1945r. ;)
Na terenie gry będą rozmieszczone respy dla Niemców i Rosjan, ich bazy, a także 3 pozycje do przejęcia. Na każdej pozycji będą flagi do zmiany w zależności od tego kto posiada punkt. W bazach nie będzie flag do przejęcia ale też będą oznaczone. Na pozycjach znajdować się będą także kartki do wpisania godziny kiedy się ją zajęło. Każdy gracz wychodzący z respa zabiera ze sobą żeton swojej frakcji. Każdy taki żeton to jest punkt, który muszą zdobyć przeciwnicy. Jeśli jakaś osoba zginie, musi ten żeton zostawić na pozycji swojej frakcji, lub jeśli jest się od takiej daleko bo np. było się właśnie w natarciu na wrogą pozycję, musi go zostawić w swojej bazie. W taki sposób, z czasem w bazach i pozycjach będzie coraz więcej żetonów. Kiedy się przejmuje wrogą pozycję, zabiera się z niej wszystkie żetony jakie się tam znajdowały. W przypadku bazy, wystarczy po prostu się do niej dostać i zgarnąć leżące tam żetony (wejść, zabrać, wyjść). Dodatkowo, za każde pełne 10 minut trzymania danej pozycji dostaje się 5 punktów. Dowódcy będą mieli żetony w innym kształcie warte 5 punktów. Wygrywa drużyna, która na koniec zbierze więcej punktów. Teoretycznie można wygrać albo na jak najwięcej zabić przeciwnika, długie trzymanie pozycji, lub to i to. Dzięki temu też będzie można zobaczyć, która strona skuteczniej zabijała przeciwników.
Co ważne do zapamiętania:
- Gdy ktoś zginie, ZAWSZE musi zostawić w odpowiednim miejscu żeton. Nie wolno mu wrócić na respa z nim.
- Gdy ktoś wychodzi z respa MUSI mieć przy sobie nowy żeton.
- Nie ma opcji by podnieść z jakiegoś punktu czy bazy sojusznicze żetony. Zbiera się tylko i wyłącznie wrogie. Sojuszniczych żetonów można bronić by nie wpadły w ręce wroga.
- Jako, że za trzymanie pozycji dostaje się punkty, warto ich bronić.
- Im więcej żetonów leży na jakiejś pozycji, tym pilniej powinna być ona broniona. Za stratę wróg dostanie dużo punktów.
Na koniec jeszcze przypominam numery telefonów do organizatorów:
Marek (XrayPl) - 502 594 723
MICHAL - 605 355 210
Ostry - 530 784 206
Michael - 791 200 795 "
Haryłku dawaj!
zdjecia
Wie, są chujowe :D Ale zawsze jakaś pamiątka.
https://imageshack.com/a/16do/1
https://imageshack.com/a/16do/1
"...W Polsce jak w lesie, nie kurwa w Polsce jak w chlewie obsranym gównem" Testoviron (2007-2013)