2.02.2020 - Zwiad VI - "Herby"
: 12-01-2020, 17:14
Zwiad VI - Kobyle "Herby"
Termin: 2.02.2020
Miejsce: okolice Kobyle "Herby" Teren dla części znany, ale w nieco innej konfiguracji.
Czas: 8:00 - 16:00
Mechanika/Cele:
Na teren gry wchodzi kilka drużyn, liczące 2-4 graczy. Każda drużyna jest dla siebie wroga. Mail'owo rozdysponowane zostaną koordynaty GPS startu/parkingu na 4-5 dni przed scenariuszem. UWAGA! W odróżnieniu do poprzednich edycji rezygnujemy z nieśmiertelników oraz gotowych map terenu. W przedstartowym mail'u każda drużyna otrzyma koordynaty punktów w terenie do odnalezienia. Opracowanie ewentualnej mapy zostaje w kwestii uczestników. Do nanoszenia punktów polecam aplikacje "LocusMap".
Głównym celem każdej drużyny jest odnalezienie kilku punktów z kodami/pieczątkami i zapisanie ich. Gra trwa 8:00 - 16:00. O 16:00 cele zostaną usunięte z terenu. Każda drużyna może w każdej chwili opuścić grę i wrócić do domu.
Rezygnujemy ze snajperów jako osobnej formacji
Po zakończeniu zachęcam do podesłania krótkiej relacji, a w niej: czas wejścia/wyjścia, realizacja zadania, ilość kontaktów itp.
Trafienia/Medyk:
1. Trafienie w każdą część ciała, oporządzenia liczy się jako trafienie.
2. Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej walki na 30 min.
3. W przypadku pierwszego trafienia gracz pozostaje w miejscu trafienia, oznacza się szmatą/kamizelką i kona przez 15min. Po tym czasie K.I.A. Uleczyć może każdy członek drużyny poprzez przytrzymanie trafionego i głośnemu odliczeniu 60 sek.
4. Po drugim trafieniu - K.I.A., następnie gracz może:
a) udać się na parking i czekać na koniec;
b) podążać za swoją drużyną, w sposób nie utrudniający gry pozostałym graczom;
5. Niewola nie jest przewidziana.
6) "Dobijanie" w czasie konania dozwolone. Dobicie poprzez dotknięcie trafionego i powiedzeniu "dobijam". Po dobiciu K.I.A. (Zaznaczam, że w dużej części to przeciwnik jest generatorem dobrej zabawy).
Ograniczenia:
Nakładamy limit amunicji oraz FPS odpowiednio dla każdego rodzaju replik:
- boczniaki: 60 kulek, do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa: 300 kulek, do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia (wymagana replika realnej broni wsparcia): 1000 kulek, do 500fps, tryb auto
- broń wyborowa: 100 kulek, do 600fps, TYLKO tryb singiel
Preferujemy magazynki typu mid/low-cap.
Zgłoszenia:
W terminie 20.01 - 31.01. Nic wcześniej, nic później.
Zgłoszenia drużyn wysyłać na: spas.podkarpacie@wp.pl, podając nazwę team'u, ilość osób. Proszę wysyłać zgłoszenia na mail'a, bo nie zawsze sprawdzam PW na każdym forum.
Termin: 2.02.2020
Miejsce: okolice Kobyle "Herby" Teren dla części znany, ale w nieco innej konfiguracji.
Czas: 8:00 - 16:00
Mechanika/Cele:
Na teren gry wchodzi kilka drużyn, liczące 2-4 graczy. Każda drużyna jest dla siebie wroga. Mail'owo rozdysponowane zostaną koordynaty GPS startu/parkingu na 4-5 dni przed scenariuszem. UWAGA! W odróżnieniu do poprzednich edycji rezygnujemy z nieśmiertelników oraz gotowych map terenu. W przedstartowym mail'u każda drużyna otrzyma koordynaty punktów w terenie do odnalezienia. Opracowanie ewentualnej mapy zostaje w kwestii uczestników. Do nanoszenia punktów polecam aplikacje "LocusMap".
Głównym celem każdej drużyny jest odnalezienie kilku punktów z kodami/pieczątkami i zapisanie ich. Gra trwa 8:00 - 16:00. O 16:00 cele zostaną usunięte z terenu. Każda drużyna może w każdej chwili opuścić grę i wrócić do domu.
Rezygnujemy ze snajperów jako osobnej formacji
Po zakończeniu zachęcam do podesłania krótkiej relacji, a w niej: czas wejścia/wyjścia, realizacja zadania, ilość kontaktów itp.
Trafienia/Medyk:
1. Trafienie w każdą część ciała, oporządzenia liczy się jako trafienie.
2. Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej walki na 30 min.
3. W przypadku pierwszego trafienia gracz pozostaje w miejscu trafienia, oznacza się szmatą/kamizelką i kona przez 15min. Po tym czasie K.I.A. Uleczyć może każdy członek drużyny poprzez przytrzymanie trafionego i głośnemu odliczeniu 60 sek.
4. Po drugim trafieniu - K.I.A., następnie gracz może:
a) udać się na parking i czekać na koniec;
b) podążać za swoją drużyną, w sposób nie utrudniający gry pozostałym graczom;
5. Niewola nie jest przewidziana.
6) "Dobijanie" w czasie konania dozwolone. Dobicie poprzez dotknięcie trafionego i powiedzeniu "dobijam". Po dobiciu K.I.A. (Zaznaczam, że w dużej części to przeciwnik jest generatorem dobrej zabawy).
Ograniczenia:
Nakładamy limit amunicji oraz FPS odpowiednio dla każdego rodzaju replik:
- boczniaki: 60 kulek, do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa: 300 kulek, do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia (wymagana replika realnej broni wsparcia): 1000 kulek, do 500fps, tryb auto
- broń wyborowa: 100 kulek, do 600fps, TYLKO tryb singiel
Preferujemy magazynki typu mid/low-cap.
Zgłoszenia:
W terminie 20.01 - 31.01. Nic wcześniej, nic później.
Zgłoszenia drużyn wysyłać na: spas.podkarpacie@wp.pl, podając nazwę team'u, ilość osób. Proszę wysyłać zgłoszenia na mail'a, bo nie zawsze sprawdzam PW na każdym forum.