7.03.2020 - "Moonlight" - Łączki Jagiellońskie
: 23-02-2020, 19:39
Zapraszam na nocną wersje zwiadu, tj. "moonlight". Pierwsza edycja jako testowa, zobaczymy jak to wyjdzie, czy będą chetni.
Termin: 7.03.2020. (sobota)
Miejsce: Łączki Jagiellońskie
Czas: 17:00 - 22:00
Mechanika/Cele:
Na teren gry wchodzi kilka drużyn, liczące 2-4 graczy. Każda drużyna jest dla siebie wroga. Mail'owo rozdysponowane zostaną koordynaty GPS startu/parkingu, na 3-4 dni przed scenariuszem. W przedstartowym mail'u każda drużyna otrzyma koordynaty punktów w terenie do odnalezienia. Opracowanie ewentualnej mapy zostaje w kwestii uczestników. Do nanoszenia punktów polecam aplikacje "LocusMap".
UWAGA!!! Każda drużyna otrzyma własną karte ID, która będzie czekała na parkingu. Karta służy do zaliczenia punktów,. W tym celu należy wykonać zdjęcie kartki z kodem z przyłożoną kartą ID. Karte można przejąć od przeciwnej drużyny, tym samym pozbawiając ją możliwości zdobycia kodów.
Utrata karty NIE jest jednoznaczne z zakończeniem gry. Należy dążyć do jej odzyskania lub przejąć karte innej drużyny, którą można się posługiwać (jak własną) . Przejęcie karty następuje poprzez larpowe przeszukanie trafionego gracza (gracz będący w posiadaniu karty ID, zapytany musi ją oddać).
Gra trwa 17:00 - 22:00. Każda drużyna może w każdej chwili opuścić grę i wrócić do domu.
Rezygnujemy ze snajperów jako osobnej formacji
Po zakończeniu zachęcam do podesłania krótkiej relacji, a w niej: czas wejścia/wyjścia, realizacja zadania, ilość kontaktów, karty ID itp.
Trafienia/Medyk:
1. Trafienie w każdą część ciała, oporządzenia liczy się jako trafienie.
2. Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej walki na 30 min.
3. W przypadku pierwszego trafienia gracz pozostaje w miejscu trafienia, oznacza się szmatą/kamizelką i kona przez 15min. Po tym czasie K.I.A. Uleczyć może każdy członek drużyny poprzez przytrzymanie trafionego i głośnemu odliczeniu 60 sek.
4. Po drugim trafieniu - K.I.A., następnie gracz może:
a) udać się na parking i czekać na koniec;
b) podążać za swoją drużyną, w sposób nie utrudniający gry pozostałym graczom;
5. Niewola nie jest przewidziana.
6) "Dobijanie" w czasie konania dozwolone. Dobicie poprzez dotknięcie trafionego i powiedzeniu "dobijam". Po dobiciu K.I.A. (Zaznaczam, że w dużej części to przeciwnik jest generatorem dobrej zabawy).
Wymagane czerwone światło trupa (lampka rowerowa, lightstick)
Ograniczenia:
Nakładamy limit amunicji oraz FPS odpowiednio dla każdego rodzaju replik:
- boczniaki: 60 kulek, do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa: 300 kulek, do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia (wymagana replika realnej broni wsparcia): 1000 kulek, do 500fps, tryb auto
- broń wyborowa: 100 kulek, do 600fps, TYLKO tryb singiel
Preferujemy magazynki typu mid/low-cap.
Zgłoszenia:
W terminie 26. 02 - 6.03. Nic wcześniej, nic później.
Zgłoszenia drużyn wysyłać na: spas.podkarpacie@wp.pl, podając nazwę team'u, ilość osób. Proszę wysyłać zgłoszenia na mail'a.
Termin: 7.03.2020. (sobota)
Miejsce: Łączki Jagiellońskie
Czas: 17:00 - 22:00
Mechanika/Cele:
Na teren gry wchodzi kilka drużyn, liczące 2-4 graczy. Każda drużyna jest dla siebie wroga. Mail'owo rozdysponowane zostaną koordynaty GPS startu/parkingu, na 3-4 dni przed scenariuszem. W przedstartowym mail'u każda drużyna otrzyma koordynaty punktów w terenie do odnalezienia. Opracowanie ewentualnej mapy zostaje w kwestii uczestników. Do nanoszenia punktów polecam aplikacje "LocusMap".
UWAGA!!! Każda drużyna otrzyma własną karte ID, która będzie czekała na parkingu. Karta służy do zaliczenia punktów,. W tym celu należy wykonać zdjęcie kartki z kodem z przyłożoną kartą ID. Karte można przejąć od przeciwnej drużyny, tym samym pozbawiając ją możliwości zdobycia kodów.
Utrata karty NIE jest jednoznaczne z zakończeniem gry. Należy dążyć do jej odzyskania lub przejąć karte innej drużyny, którą można się posługiwać (jak własną) . Przejęcie karty następuje poprzez larpowe przeszukanie trafionego gracza (gracz będący w posiadaniu karty ID, zapytany musi ją oddać).
Gra trwa 17:00 - 22:00. Każda drużyna może w każdej chwili opuścić grę i wrócić do domu.
Rezygnujemy ze snajperów jako osobnej formacji
Po zakończeniu zachęcam do podesłania krótkiej relacji, a w niej: czas wejścia/wyjścia, realizacja zadania, ilość kontaktów, karty ID itp.
Trafienia/Medyk:
1. Trafienie w każdą część ciała, oporządzenia liczy się jako trafienie.
2. Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej walki na 30 min.
3. W przypadku pierwszego trafienia gracz pozostaje w miejscu trafienia, oznacza się szmatą/kamizelką i kona przez 15min. Po tym czasie K.I.A. Uleczyć może każdy członek drużyny poprzez przytrzymanie trafionego i głośnemu odliczeniu 60 sek.
4. Po drugim trafieniu - K.I.A., następnie gracz może:
a) udać się na parking i czekać na koniec;
b) podążać za swoją drużyną, w sposób nie utrudniający gry pozostałym graczom;
5. Niewola nie jest przewidziana.
6) "Dobijanie" w czasie konania dozwolone. Dobicie poprzez dotknięcie trafionego i powiedzeniu "dobijam". Po dobiciu K.I.A. (Zaznaczam, że w dużej części to przeciwnik jest generatorem dobrej zabawy).
Wymagane czerwone światło trupa (lampka rowerowa, lightstick)
Ograniczenia:
Nakładamy limit amunicji oraz FPS odpowiednio dla każdego rodzaju replik:
- boczniaki: 60 kulek, do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa: 300 kulek, do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia (wymagana replika realnej broni wsparcia): 1000 kulek, do 500fps, tryb auto
- broń wyborowa: 100 kulek, do 600fps, TYLKO tryb singiel
Preferujemy magazynki typu mid/low-cap.
Zgłoszenia:
W terminie 26. 02 - 6.03. Nic wcześniej, nic później.
Zgłoszenia drużyn wysyłać na: spas.podkarpacie@wp.pl, podając nazwę team'u, ilość osób. Proszę wysyłać zgłoszenia na mail'a.