2.10.21. - Sneak&Shoot
: 13-09-2021, 19:37
Bedzie ktos chetny na wyjazd?
Impreza stowarzyszenia FIA. https://fb.me/e/1spuAVhZj
2.10.21r (sobota) - Studzianki Pancerne.
Zasady gry
W grze bierze udział od 10 do 15 zespołów 4 osobowych. Można dokonać zgłoszenia na mniej osób ale za każdą osobę zgłoszoną mniej oraz straty marszowe odejmowane są punkty.
Między godziną 7:00 a 8:00 w wyznaczonym terminie zespół musi pobrać mapę od łącznika. Położenie łącznika zostanie określone w mailu przesłanym po zakwalifikowaniu drużyny. Następnie zespół udaje się na miejsca startowe określone na mapie. Pozostaje w punkcie startowym do godziny 9:00. Przed tą godziną nie można wchodzić na teren gry. W terenie będą znajdować się moderatorzy i snajperzy którzy będą to nadzorować. Falstart oznacza brak klasyfikacji w rozgrywce.
O godzinie 9:00 zespoły rozpoczynają grę. Zadanie polega na odnalezieniu 8 punktów kontrolnych i spisaniu kodu 3 literowego umieszczonego na znajdującej się tam planszy. Zespoły same decydują w jakiej kolejności będą zdobywały punkty kontrolne. Zespoły mogą realizować misję całością a mogą dzielić się na mniejsze grupy żeby przyśpieszyć czas realizacji misji lub ułatwić przenikanie. Każdy inny zespół znajdujący się w rejonie gry jest wrogiem. Zabicie wroga premiowane jest punktami.
Każde trafienie eliminuje z gry. Trafiony gracz oznacza się czerwoną chustą, odłącza się od zespołu i wraca na własną rękę do punktu zbornego oznaczonego na mapie. Gracze wyeliminowani nie mogą pomagać, podpowiadać graczom „żywym” ani w żaden inny sposób wpływać na rozgrywkę.
W razie posądzenia o nieprzyznanie się do trafienia spory rozstrzyga organizator po zakończeniu gry. Rekomendujemy, żeby podejść do tego jak do symulacji militarnej i potraktować jak sprawdzian swoich umiejętności.
Punktacja
• Za każdy spisany kod gracze otrzymują 10 pkt.
• spisanie nie swojego punktu kontrolnego kara – 5 pkt.
• Wyeliminowanie wroga 5 pkt.,
• Strata własnego zawodnika -5 pkt.
• W grze liczą się również straty marszowe tzn. jeśli do gry wejdzie zespół 3 osobowy otrzyma na starcie – 5 pkt.
• Wyeliminowanie snajpera 15 pkt.
Oprócz grających zespołów w rejonie gry znajduje się kilku snajperów. Działają oni samodzielnie i nie znają położenia punktów kontrolnych. Ich zadaniem jest likwidacja grających zespołów.
Warunkiem klasyfikacji wyniku jest przeżycie do końca gry co najmniej 1 osoby z zespołu.
Gra kończy się o godzinie 17:00. W wypadku gdy trwa wymiana ognia należy głośno okrzyknąć przeciwnika „koniec gry”. Po dojściu do punktu zakończenia gry dowódca zespołu zgłasza się do organizatora i podaje: kody które udało im się zdobyć, liczbę zabitych wrogów, liczbę straconych graczy, liczbę zlikwidowanych snajperów. Po podliczeniu punktacji następuje omówienie starć z pozostałymi uczestnikami gry oraz wręczenie nagrody i zakończenie gry. Na zakończenie przewidziane jest ognisko z kiełbasą.
Ograniczenia uzbrojenia.
Karabiny szturmowe 40 szt./magazynek (nie ma ograniczenia ilości magazynków. Karabiny wsparcia 200 sz. mag. box i drum (nie więcej niż 4 magazynki). Maksymalnie 1 granatnik na zespół.
Amunicja tylko w magazynkach.
Granaty dopuszczone będą zależnie od warunków pogodowych.
Świece dymne – nie.
Ograniczenia mocy replik – nie więcej niż 550 FPS
Miny hukowe, odłamkowe, sygnalizacyjne – nie.
Łączność - wewnątrz teamów, wg ich własnych standardów. Zakaz komunikowania się GSM podczas trwania gry za wyjątkiem kontaktu z organizatorem i moderatorami.
Miejsce akcji Studzianki Pancerne. Gra realizowana jest w sobotę jeśli któryś z zespołów chciałby skorzystać z noclegu jest to możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu.
Formularz zapisowy: https://forms.gle/3Dav8ZJVsDNB1APc6
Zapisy kierować do dnia 27.09.2021. Proszę o podanie nazwy teamu oraz kto będzie wchodził w jego skład. Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia należy przesłać wpisowe wysokości 50 zł / osobę (200 za team) na konto:
Mariusz Sybilski
50 1020 5558 1111 1152 2240 0175
W tytule przelewu należy podać sneakandshoot, nick i team. Przelew powinien wpłynąć do dnia 27.09.2021. W razie pytań proszę pisać na agapow@fia.com.pl
Zgłoszenia na snajperów do gry Sneak&Shoot
Snajperzy nie są klasyfikowani w grze. Pełnią rolę selekcjonerów najsłabszych ogniw 😉
Nie płacą wpisowego. Przewidziane będą dla nich upominki.
Wymagania
– dusza i serce snajpera
– cierpliwość
– replika karabinu snajperskiego z optyką i maskowaniem (nie dopuszczamy parasnajperek – karabinów szturmowych z przedłużaną lufą i optyką, repliki mogą prowadzić ogień takim samym trybem jak pozwala na to oryginał)
– ghille suit
– opcjonalnie broń krótka z tłumikiem
Zgłoszenia snajperów proszę kierować na agapow@fia.com.pl
Gra jest sprawdzianem indywidualnego i zespołowego wyszkolenia. Wymaga od wszystkich graczy wysokich umiejętności nawigacji w terenie i kondycji (trasy przemarszu zależnie od wyboru zespołu mogą wynosić 8-10 km). Gra daje możliwość przyjęcia kilku strategii na wykonanie zadania, każda z nich jest wyborem pomiędzy bezpieczeństwem a wysokim wynikiem. To nie jest gra dla każdego ale każdy może spróbować swych sił.
Impreza stowarzyszenia FIA. https://fb.me/e/1spuAVhZj
2.10.21r (sobota) - Studzianki Pancerne.
Zasady gry
W grze bierze udział od 10 do 15 zespołów 4 osobowych. Można dokonać zgłoszenia na mniej osób ale za każdą osobę zgłoszoną mniej oraz straty marszowe odejmowane są punkty.
Między godziną 7:00 a 8:00 w wyznaczonym terminie zespół musi pobrać mapę od łącznika. Położenie łącznika zostanie określone w mailu przesłanym po zakwalifikowaniu drużyny. Następnie zespół udaje się na miejsca startowe określone na mapie. Pozostaje w punkcie startowym do godziny 9:00. Przed tą godziną nie można wchodzić na teren gry. W terenie będą znajdować się moderatorzy i snajperzy którzy będą to nadzorować. Falstart oznacza brak klasyfikacji w rozgrywce.
O godzinie 9:00 zespoły rozpoczynają grę. Zadanie polega na odnalezieniu 8 punktów kontrolnych i spisaniu kodu 3 literowego umieszczonego na znajdującej się tam planszy. Zespoły same decydują w jakiej kolejności będą zdobywały punkty kontrolne. Zespoły mogą realizować misję całością a mogą dzielić się na mniejsze grupy żeby przyśpieszyć czas realizacji misji lub ułatwić przenikanie. Każdy inny zespół znajdujący się w rejonie gry jest wrogiem. Zabicie wroga premiowane jest punktami.
Każde trafienie eliminuje z gry. Trafiony gracz oznacza się czerwoną chustą, odłącza się od zespołu i wraca na własną rękę do punktu zbornego oznaczonego na mapie. Gracze wyeliminowani nie mogą pomagać, podpowiadać graczom „żywym” ani w żaden inny sposób wpływać na rozgrywkę.
W razie posądzenia o nieprzyznanie się do trafienia spory rozstrzyga organizator po zakończeniu gry. Rekomendujemy, żeby podejść do tego jak do symulacji militarnej i potraktować jak sprawdzian swoich umiejętności.
Punktacja
• Za każdy spisany kod gracze otrzymują 10 pkt.
• spisanie nie swojego punktu kontrolnego kara – 5 pkt.
• Wyeliminowanie wroga 5 pkt.,
• Strata własnego zawodnika -5 pkt.
• W grze liczą się również straty marszowe tzn. jeśli do gry wejdzie zespół 3 osobowy otrzyma na starcie – 5 pkt.
• Wyeliminowanie snajpera 15 pkt.
Oprócz grających zespołów w rejonie gry znajduje się kilku snajperów. Działają oni samodzielnie i nie znają położenia punktów kontrolnych. Ich zadaniem jest likwidacja grających zespołów.
Warunkiem klasyfikacji wyniku jest przeżycie do końca gry co najmniej 1 osoby z zespołu.
Gra kończy się o godzinie 17:00. W wypadku gdy trwa wymiana ognia należy głośno okrzyknąć przeciwnika „koniec gry”. Po dojściu do punktu zakończenia gry dowódca zespołu zgłasza się do organizatora i podaje: kody które udało im się zdobyć, liczbę zabitych wrogów, liczbę straconych graczy, liczbę zlikwidowanych snajperów. Po podliczeniu punktacji następuje omówienie starć z pozostałymi uczestnikami gry oraz wręczenie nagrody i zakończenie gry. Na zakończenie przewidziane jest ognisko z kiełbasą.
Ograniczenia uzbrojenia.
Karabiny szturmowe 40 szt./magazynek (nie ma ograniczenia ilości magazynków. Karabiny wsparcia 200 sz. mag. box i drum (nie więcej niż 4 magazynki). Maksymalnie 1 granatnik na zespół.
Amunicja tylko w magazynkach.
Granaty dopuszczone będą zależnie od warunków pogodowych.
Świece dymne – nie.
Ograniczenia mocy replik – nie więcej niż 550 FPS
Miny hukowe, odłamkowe, sygnalizacyjne – nie.
Łączność - wewnątrz teamów, wg ich własnych standardów. Zakaz komunikowania się GSM podczas trwania gry za wyjątkiem kontaktu z organizatorem i moderatorami.
Miejsce akcji Studzianki Pancerne. Gra realizowana jest w sobotę jeśli któryś z zespołów chciałby skorzystać z noclegu jest to możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu.
Formularz zapisowy: https://forms.gle/3Dav8ZJVsDNB1APc6
Zapisy kierować do dnia 27.09.2021. Proszę o podanie nazwy teamu oraz kto będzie wchodził w jego skład. Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia należy przesłać wpisowe wysokości 50 zł / osobę (200 za team) na konto:
Mariusz Sybilski
50 1020 5558 1111 1152 2240 0175
W tytule przelewu należy podać sneakandshoot, nick i team. Przelew powinien wpłynąć do dnia 27.09.2021. W razie pytań proszę pisać na agapow@fia.com.pl
Zgłoszenia na snajperów do gry Sneak&Shoot
Snajperzy nie są klasyfikowani w grze. Pełnią rolę selekcjonerów najsłabszych ogniw 😉
Nie płacą wpisowego. Przewidziane będą dla nich upominki.
Wymagania
– dusza i serce snajpera
– cierpliwość
– replika karabinu snajperskiego z optyką i maskowaniem (nie dopuszczamy parasnajperek – karabinów szturmowych z przedłużaną lufą i optyką, repliki mogą prowadzić ogień takim samym trybem jak pozwala na to oryginał)
– ghille suit
– opcjonalnie broń krótka z tłumikiem
Zgłoszenia snajperów proszę kierować na agapow@fia.com.pl
Gra jest sprawdzianem indywidualnego i zespołowego wyszkolenia. Wymaga od wszystkich graczy wysokich umiejętności nawigacji w terenie i kondycji (trasy przemarszu zależnie od wyboru zespołu mogą wynosić 8-10 km). Gra daje możliwość przyjęcia kilku strategii na wykonanie zadania, każda z nich jest wyborem pomiędzy bezpieczeństwem a wysokim wynikiem. To nie jest gra dla każdego ale każdy może spróbować swych sił.