12.03.23r. - Zwiad VII - Rzepnik
: 12-02-2023, 13:51
Zwiad VII - Rzepnik
Termin: 12.03.2023r.
Miejsce: okolice Rzepnik - Bratkówka - Węglówka
Czas: 8:00 - 16:00
Mechanika/Cele:
Na teren gry wchodzi kilka drużyn, liczące 2-4 graczy. Każda drużyna jest dla siebie wroga. Mail'owo rozdysponowane zostaną koordynaty GPS startu/parkingu na 4-5 dni przed scenariuszem. W przedstartowym mail'u każda drużyna otrzyma koordynaty punktów w terenie do odnalezienia. Opracowanie ewentualnej mapy zostaje w kwestii uczestników. Do nawigacji punktów polecam aplikacje "LocusMap".
Głównym celem każdej drużyny jest odnalezienie kilku punktów z kodami i zapisanie ich. UWAGA!Zapisywanie/zaliczenie punktu powinno trwać minimum 10 min. Każda drużyna samodzielnie odlicza czas. Gra trwa 8:00 - 16:00. O 16:00 cele zostaną usunięte z terenu. Każda drużyna może w każdej chwili opuścić grę i wrócić do domu.
Zakaz przemieszczania sie oraz wymiany ognia w poblizu zabudowań i/lub osób postronnych.
Rezygnujemy ze snajperów jako osobnej formacji
Po zakończeniu zachęcam do podesłania krótkiej relacji, a w niej: czas wejścia/wyjścia, realizacja zadania, ilość kontaktów itp.
Trafienia/Medyk:
1. Trafienie w każdą część ciała, oporządzenia liczy się jako trafienie.
2. Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej walki na 30 min.
3. W przypadku pierwszego trafienia gracz pozostaje w miejscu trafienia, oznacza się szmatą/kamizelką i kona przez 15min. Po tym czasie K.I.A. Uleczyć może każdy członek drużyny poprzez przytrzymanie trafionego i głośnemu odliczeniu 60 sek.
4. Po drugim trafieniu - K.I.A., następnie gracz może:
a) udać się na parking i czekać na koniec;
b) podążać za swoją drużyną, w sposób nie utrudniający gry pozostałym graczom;
5. Niewola nie jest przewidziana.
6) "Dobijanie" w czasie konania dozwolone. Dobicie poprzez dotknięcie trafionego i powiedzeniu "dobijam". Po dobiciu K.I.A. (Zaznaczam, że w dużej części to przeciwnik jest generatorem dobrej zabawy).
Ograniczenia:
Nakładamy limit amunicji oraz FPS odpowiednio dla każdego rodzaju replik:
- boczniaki: 60 kulek, do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa: 300 kulek, do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia (wymagana replika realnej broni wsparcia zasilanej z taśmy): 1000 kulek, do 500fps, tryb auto
- broń wyborowa: 100 kulek, do 600fps, TYLKO tryb singiel
Preferujemy magazynki typu mid/low-cap.
Zgłoszenia:
W terminie 24.02. - 11.03. Nic wcześniej, nic później.
Zgłoszenia drużyn wysyłać na: spas.podkarpacie@wp.pl, podając nazwę team'u, ilość osób.
Termin: 12.03.2023r.
Miejsce: okolice Rzepnik - Bratkówka - Węglówka
Czas: 8:00 - 16:00
Mechanika/Cele:
Na teren gry wchodzi kilka drużyn, liczące 2-4 graczy. Każda drużyna jest dla siebie wroga. Mail'owo rozdysponowane zostaną koordynaty GPS startu/parkingu na 4-5 dni przed scenariuszem. W przedstartowym mail'u każda drużyna otrzyma koordynaty punktów w terenie do odnalezienia. Opracowanie ewentualnej mapy zostaje w kwestii uczestników. Do nawigacji punktów polecam aplikacje "LocusMap".
Głównym celem każdej drużyny jest odnalezienie kilku punktów z kodami i zapisanie ich. UWAGA!Zapisywanie/zaliczenie punktu powinno trwać minimum 10 min. Każda drużyna samodzielnie odlicza czas. Gra trwa 8:00 - 16:00. O 16:00 cele zostaną usunięte z terenu. Każda drużyna może w każdej chwili opuścić grę i wrócić do domu.
Zakaz przemieszczania sie oraz wymiany ognia w poblizu zabudowań i/lub osób postronnych.
Rezygnujemy ze snajperów jako osobnej formacji
Po zakończeniu zachęcam do podesłania krótkiej relacji, a w niej: czas wejścia/wyjścia, realizacja zadania, ilość kontaktów itp.
Trafienia/Medyk:
1. Trafienie w każdą część ciała, oporządzenia liczy się jako trafienie.
2. Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej walki na 30 min.
3. W przypadku pierwszego trafienia gracz pozostaje w miejscu trafienia, oznacza się szmatą/kamizelką i kona przez 15min. Po tym czasie K.I.A. Uleczyć może każdy członek drużyny poprzez przytrzymanie trafionego i głośnemu odliczeniu 60 sek.
4. Po drugim trafieniu - K.I.A., następnie gracz może:
a) udać się na parking i czekać na koniec;
b) podążać za swoją drużyną, w sposób nie utrudniający gry pozostałym graczom;
5. Niewola nie jest przewidziana.
6) "Dobijanie" w czasie konania dozwolone. Dobicie poprzez dotknięcie trafionego i powiedzeniu "dobijam". Po dobiciu K.I.A. (Zaznaczam, że w dużej części to przeciwnik jest generatorem dobrej zabawy).
Ograniczenia:
Nakładamy limit amunicji oraz FPS odpowiednio dla każdego rodzaju replik:
- boczniaki: 60 kulek, do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa: 300 kulek, do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia (wymagana replika realnej broni wsparcia zasilanej z taśmy): 1000 kulek, do 500fps, tryb auto
- broń wyborowa: 100 kulek, do 600fps, TYLKO tryb singiel
Preferujemy magazynki typu mid/low-cap.
Zgłoszenia:
W terminie 24.02. - 11.03. Nic wcześniej, nic później.
Zgłoszenia drużyn wysyłać na: spas.podkarpacie@wp.pl, podając nazwę team'u, ilość osób.