LOGAR 2024 - MINIMILSIM - 13.10.2024
: 03-09-2024, 10:35
Niestabilna gospodarka oraz narastające niepokoje na bliskim wschodzie doprowadziły do kryzysu naftowego i ekonomicznego. Światowe elity chcąc ustabilizować sytuacje decydują się na zbrojną interwencje w tamtej części świata oraz tworzą sojusz wojsk G.A.D.D (Global Alliance for Defense of Democracy).
Interwencja rozpoczęła się w prowincji Logar w Afganistanie gdzie skrajne ugrupowanie kilka lat wcześniej przejęło władze i zablokowało wydobycie ropy naftowej, które doprowadziło do skrajnego ubóstwa ludności cywilnej oraz wojny domowej...
Stań po jednej z stron i zadecyduj jak zakończy się historia.
Logar 2024 to sześciogodzinna rozgrywka w klimacie konfliktu na bliskim wschodzie z dwoma sztabami dowodzenia.
Na wydarzeniu obowiązuje minimum stylistyczne w zależności od strony konfliktu :
-G.A.D.D - Mundury państw uczestniczących w konfliktach na bliskim wschodzie
np. multicam, wz.93 z wykluczeniem munduru woodland.
-Wojsko Afgańskie - wszelkiego rodzaju stroje afgańskie, arafatki, pakole np.dresy i bluza woodland inne camo jest nie dozwolone dla tej strony (mile widziane repliki AK)
Zapisy na wydarzenie odbywają się tylko mailowo pod adresem teamairsoftsanok@gmail.com
*Tytuł: Logar 2024
*Treść: Imię bądź ksywka, typ replik jaka będzie używana np. szturm oraz strona konfliktu
ZAPISY DO KOŃCA WRZEŚNIA MAX.50 GRACZY
LIMITY MOCY (liczony na kulkach strzelca z ustawionym hop-up)
– Broń boczna – maksymalnie 1,2J
– Broń szturmowa – do 1,9J SEMI (cały teren oprócz budynku, aby grać w budynku wymagana broń boczna lub replika do 1,5J)
- Zespołowa broń wsparcia – do 1,9J SEMI/AUTO (zakaz używania w budynku)
- Broń DMR – do 2,6J SEMI (zakaz używania w budynku) + wymagana broń boczna
*Rekomendowana broń szturmowa 1,5J w zupełność wystarczy na cały teren rozgrywki
*REGULAMIN:
https://drive.google.com/file/d/1VxnTSL ... drive_link
*ZGODA DLA NIELETNICH:
https://drive.google.com/file/d/1Vk4-q4 ... drive_link
Lokalizacja:
49.474512,22.427713
https://goo.gl/maps/UxrSHjbTArimhiUt7
Wstęp 10zł gotówka (opłacenie miejscówki, zapewnienie gadżetów do rozgrywki)
Parkujemy obok domu, szpejimy się na cegielni (podczas gry każda z drużyn będzie posiadać własną baze do której trzeba będzie przenieść najpotrzebniejsze rzeczy: woda, jedzenie, kulki, itp)
HARMONOGRAM
8:00 - 9:00 - przyjazd graczy, chronowanie
9:00 - 9:30 - odprawa
9:30 - 9:55 - wyrusznie do baz startowych
10:00 - start rozgrywki
16:00 - zakończenie rozgrwki
MECHANIKA GRY:
Gra opiera się na głównym założeniu jakim jest utrzymywanie kontroli w trzech punktach poprzez kliknięcie na urządzeniu przycisku z kolorem swojej drużyny oprócz utrzymywania kontroli każda z drużyn będzie musiała wykonywać określone zadania o których dowiedzą się podczas rozgrywki za które będą otrzymywać punkty.
SYSTEM OZNACZENIA TRAFIEŃ:
Trafienia oznaczane są za pomocą dużego kawałka jaskrawego materiału (kamizelka odblaskowa lub szmata trupa)
SYSTEM TRAFIEŃ:
Po trafieniu gracz krzyczy głośno
,,dostałem" podnosi rękę do góry i wyciąga kam. odbl. lub szmatę trupa i kładzie ją na sobie w widocznym miejscu schodząc do pozycji niskiej (kuca, klęczy, siedzi, leży). Trafiony gracz czeka na uleczenie przez medyka, dobicie przez przeciwnika (poprzez dotknięcie) lub decyduje o samodzielnym zejściu do bazy. Gracz trafiony nie może się przemieszczać. Gracz który ma założony opatrunek i schodzić do bazy musi go tam zostawić przed odrodzeniem.
SYSTEM ODRODZENIA:
Odrodzenie następuje w bazie co 15 minut od rozpoczęcia gry. Odrodzenie następuje poprzez uleczenie przez postać medyka (medyk ma za zadanie założyć opatrunek rannemu graczowi, a w tym czasie gracz ma obowiązek dokładnie schować oznaczenie rannego/trupa). Medyk może się uleczyć sam tylko raz poprzez założenie opatrunku po trafieniu drugi raz musi odrodzić się w bazie. Medyk może uzupełnić opatrunki w bazie.
Aktualizacja zapisów 30.09:
G.A.D.D - 16 osób
Wojsko Afgańskie - 15 osób
Oficjalne zapisy zakończone
Do 06.10 można wysłać zgłoszenie natomiast już bez możliwości wyboru strony konfliktu gdyż zostają one przydzielone naprzemiennie.
Interwencja rozpoczęła się w prowincji Logar w Afganistanie gdzie skrajne ugrupowanie kilka lat wcześniej przejęło władze i zablokowało wydobycie ropy naftowej, które doprowadziło do skrajnego ubóstwa ludności cywilnej oraz wojny domowej...
Stań po jednej z stron i zadecyduj jak zakończy się historia.
Logar 2024 to sześciogodzinna rozgrywka w klimacie konfliktu na bliskim wschodzie z dwoma sztabami dowodzenia.
Na wydarzeniu obowiązuje minimum stylistyczne w zależności od strony konfliktu :
-G.A.D.D - Mundury państw uczestniczących w konfliktach na bliskim wschodzie
np. multicam, wz.93 z wykluczeniem munduru woodland.
-Wojsko Afgańskie - wszelkiego rodzaju stroje afgańskie, arafatki, pakole np.dresy i bluza woodland inne camo jest nie dozwolone dla tej strony (mile widziane repliki AK)
Zapisy na wydarzenie odbywają się tylko mailowo pod adresem teamairsoftsanok@gmail.com
*Tytuł: Logar 2024
*Treść: Imię bądź ksywka, typ replik jaka będzie używana np. szturm oraz strona konfliktu
ZAPISY DO KOŃCA WRZEŚNIA MAX.50 GRACZY
LIMITY MOCY (liczony na kulkach strzelca z ustawionym hop-up)
– Broń boczna – maksymalnie 1,2J
– Broń szturmowa – do 1,9J SEMI (cały teren oprócz budynku, aby grać w budynku wymagana broń boczna lub replika do 1,5J)
- Zespołowa broń wsparcia – do 1,9J SEMI/AUTO (zakaz używania w budynku)
- Broń DMR – do 2,6J SEMI (zakaz używania w budynku) + wymagana broń boczna
*Rekomendowana broń szturmowa 1,5J w zupełność wystarczy na cały teren rozgrywki
*REGULAMIN:
https://drive.google.com/file/d/1VxnTSL ... drive_link
*ZGODA DLA NIELETNICH:
https://drive.google.com/file/d/1Vk4-q4 ... drive_link
Lokalizacja:
49.474512,22.427713
https://goo.gl/maps/UxrSHjbTArimhiUt7
Wstęp 10zł gotówka (opłacenie miejscówki, zapewnienie gadżetów do rozgrywki)
Parkujemy obok domu, szpejimy się na cegielni (podczas gry każda z drużyn będzie posiadać własną baze do której trzeba będzie przenieść najpotrzebniejsze rzeczy: woda, jedzenie, kulki, itp)
HARMONOGRAM
8:00 - 9:00 - przyjazd graczy, chronowanie
9:00 - 9:30 - odprawa
9:30 - 9:55 - wyrusznie do baz startowych
10:00 - start rozgrywki
16:00 - zakończenie rozgrwki
MECHANIKA GRY:
Gra opiera się na głównym założeniu jakim jest utrzymywanie kontroli w trzech punktach poprzez kliknięcie na urządzeniu przycisku z kolorem swojej drużyny oprócz utrzymywania kontroli każda z drużyn będzie musiała wykonywać określone zadania o których dowiedzą się podczas rozgrywki za które będą otrzymywać punkty.
SYSTEM OZNACZENIA TRAFIEŃ:
Trafienia oznaczane są za pomocą dużego kawałka jaskrawego materiału (kamizelka odblaskowa lub szmata trupa)
SYSTEM TRAFIEŃ:
Po trafieniu gracz krzyczy głośno
,,dostałem" podnosi rękę do góry i wyciąga kam. odbl. lub szmatę trupa i kładzie ją na sobie w widocznym miejscu schodząc do pozycji niskiej (kuca, klęczy, siedzi, leży). Trafiony gracz czeka na uleczenie przez medyka, dobicie przez przeciwnika (poprzez dotknięcie) lub decyduje o samodzielnym zejściu do bazy. Gracz trafiony nie może się przemieszczać. Gracz który ma założony opatrunek i schodzić do bazy musi go tam zostawić przed odrodzeniem.
SYSTEM ODRODZENIA:
Odrodzenie następuje w bazie co 15 minut od rozpoczęcia gry. Odrodzenie następuje poprzez uleczenie przez postać medyka (medyk ma za zadanie założyć opatrunek rannemu graczowi, a w tym czasie gracz ma obowiązek dokładnie schować oznaczenie rannego/trupa). Medyk może się uleczyć sam tylko raz poprzez założenie opatrunku po trafieniu drugi raz musi odrodzić się w bazie. Medyk może uzupełnić opatrunki w bazie.
Aktualizacja zapisów 30.09:
G.A.D.D - 16 osób
Wojsko Afgańskie - 15 osób
Oficjalne zapisy zakończone
Do 06.10 można wysłać zgłoszenie natomiast już bez możliwości wyboru strony konfliktu gdyż zostają one przydzielone naprzemiennie.